عه یادم رفته بودا
داشتم فکر میکردم اگه یه چیزی مثل راهنما های هرتایپ بنویسم که کامل و جزئی راجب من توضیح داده باشه چی میشه؟
خیلی کار جالبی به نظر میرسه
https://eitaa.com/30331752/3011
منم دلم میخواد یه enfj تایپ ۵ باشم اصلا🤣
ولی نمیتونم با این موضوع که هم تایپ انیاگرام و هم امبیتیآی ام احساسی باشه کنار بیام😭😂
من واقعا اینقدر موجود احساساتی نیستم
Tsukino…!
آبرو نموند برامون
ولی وای🤣
اینا ایرانی ها رو نمیشناسن🤣
درووود بر ایران و ایرانی جماعت🤣
به قول راحیل هزار بار دیگه هم قرار باشه به دنیا بیایم نباید ایرانو از دست بدیم🤣
https://eitaa.com/30331752/3023
واقعا جاذابیت این عکس رو میتونی با کلمه ی کیوت مقایسه کنی؟😀
به نظر من بزرگترین کاری که بشریت میتونه انجام بده اینه که دارویی تولید کنه که دندونای انسان موقع خراب شدن خودشون ترمیم بشن.
*مندلیف*
🎩 @Social_Twitter
به نظر من بزرگترین کاری که بشریت میتونه انجام بده اینه که دارویی تولید کنه که دندونای انسان موقع خراب شدن خودشون ترمیم بشن.
*مندلیف*
🎩 @Social_Twitter
هدایت شده از زُحلخانم؛
وقتی آدما تصمیم میگیرن یهویی از این فضا خداحافظی کنن، پیوی و ناشناسشون پر میشه از کسایی که ازشون میخوان بمونن و ادامه بدن.
ولی وقتی یواش یواش کمرنگ میشی، دیگه کسی متوجه نبودت نیست و دیگه توی ناشناست پرنده پر نمیزنه.
اینجوری اگر بخوای بری هم هیچکسی نمیفهمه.
اینجوری دنبال کننده های کانالت یکی یکی میرن و تو محو میشی.
من آروم آروم محو شدم، و الان حس میکنم دیگه بودن و نبودنم فرقی نداره.