Tsukino…!
آبرو نموند برامون
ولی وای🤣
اینا ایرانی ها رو نمیشناسن🤣
درووود بر ایران و ایرانی جماعت🤣
به قول راحیل هزار بار دیگه هم قرار باشه به دنیا بیایم نباید ایرانو از دست بدیم🤣
https://eitaa.com/30331752/3023
واقعا جاذابیت این عکس رو میتونی با کلمه ی کیوت مقایسه کنی؟😀
به نظر من بزرگترین کاری که بشریت میتونه انجام بده اینه که دارویی تولید کنه که دندونای انسان موقع خراب شدن خودشون ترمیم بشن.
*مندلیف*
🎩 @Social_Twitter
به نظر من بزرگترین کاری که بشریت میتونه انجام بده اینه که دارویی تولید کنه که دندونای انسان موقع خراب شدن خودشون ترمیم بشن.
*مندلیف*
🎩 @Social_Twitter
هدایت شده از زُحلخانم؛
وقتی آدما تصمیم میگیرن یهویی از این فضا خداحافظی کنن، پیوی و ناشناسشون پر میشه از کسایی که ازشون میخوان بمونن و ادامه بدن.
ولی وقتی یواش یواش کمرنگ میشی، دیگه کسی متوجه نبودت نیست و دیگه توی ناشناست پرنده پر نمیزنه.
اینجوری اگر بخوای بری هم هیچکسی نمیفهمه.
اینجوری دنبال کننده های کانالت یکی یکی میرن و تو محو میشی.
من آروم آروم محو شدم، و الان حس میکنم دیگه بودن و نبودنم فرقی نداره.
یه نفر بهم گفت اینقدری که سیب زمینی هستی(کنایه از بیخیال بودن و بی توجه بودن به برخی مسائل) میتونیم اگه سیب زمینی واسه غذا کم آوردیم ازت کمک بگیریم🤣🤣