هدایت شده از زُحلخانم؛
وقتی آدما تصمیم میگیرن یهویی از این فضا خداحافظی کنن، پیوی و ناشناسشون پر میشه از کسایی که ازشون میخوان بمونن و ادامه بدن.
ولی وقتی یواش یواش کمرنگ میشی، دیگه کسی متوجه نبودت نیست و دیگه توی ناشناست پرنده پر نمیزنه.
اینجوری اگر بخوای بری هم هیچکسی نمیفهمه.
اینجوری دنبال کننده های کانالت یکی یکی میرن و تو محو میشی.
من آروم آروم محو شدم، و الان حس میکنم دیگه بودن و نبودنم فرقی نداره.
یه نفر بهم گفت اینقدری که سیب زمینی هستی(کنایه از بیخیال بودن و بی توجه بودن به برخی مسائل) میتونیم اگه سیب زمینی واسه غذا کم آوردیم ازت کمک بگیریم🤣🤣
سلام علیکم 😔😂
از الان ب بعد توی دیلی وایولت قانم مهمونم! 😔😂✨
دیگه بدانید... با تچکر. 😔😂
دوستان...
دیر سین کردن یا زود سین کردن ربطی به ناراحتی و خوشحالی و دوستی و دشمنی نداره
فقط مربوط به میزان حوصله مربوطه🥲...