دوستان...
دیر سین کردن یا زود سین کردن ربطی به ناراحتی و خوشحالی و دوستی و دشمنی نداره
فقط مربوط به میزان حوصله مربوطه🥲...
هدایت شده از عنترنشنال | antarnational
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ایی خوب بود؛
🔹 درویش: به رونالدو گفتم یکی از دلایل محبوبیتت تو ایران اینه که از مردم مظلوم فلسطین دفاع کردی.
🇮🇷 کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻
@antarnational
Tsukino…!
🔴 ایی خوب بود؛ 🔹 درویش: به رونالدو گفتم یکی از دلایل محبوبیتت تو ایران اینه که از مردم مظلوم فلسطین
عه.. یه کار ادمیزادی.... خوب گفتی 🥲
هدایت شده از حقوق| مزایا💠
- الان دقیقا تو اون مرحله از زندگیم هستم
که دکتر هلاکویی میگه : " بعضی وقتا آرامشِ من، مهمتر از اثباتِ حرفامه؛ پس بحث نمیکنم و اونم هرطوری دوست داره میتونه برداشت کنه"☁️🎻 . - شقایق - 🤍 .
هدایت شده از ،،سِ|👑
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یاد اسب یوجین توی گیسوی کمند افتادم 😂
🥤|ᴛʜʀᴇᴇᴘᴏɪɴᴛᴛ
هدایت شده از 💠گالری ویکتوریا💠
من از زود سین کردن شما برداشتی به جز با شخصیت بودن نمیکنم.
@PhobiaDaram | " فوبیا دارم "
ولی من از فانکشنا خیلی خوشم اومده 🤣
و فهمیدم واقعا اینکه بدونم تایپ خودم چیه به دردم نمیخوره
فایده ای جز بدون اینکه خودم بفهمم خودمو توی یه عالمه محدودیت به بند میکشم نداره
ولی اینکه تایپ بقیه رو بدونم خیلی به دردم میخوره
همه داشتن غر میزدن که چرا فلانی فلان کارو کرد و از دستش ناراحت بودن
و من داشتم فکر میکردم اگه تایپشو میشناختن درکش میکردن