اینقدر از اینکه معلم شیمیمون خانم جوادزادس خوشحال شدم، از اینکه دیگه با خانم اقارب کلاس نداریم ناراحت نشدم🥲🥲
Tsukino…!
اینقدر از اینکه معلم شیمیمون خانم جوادزادس خوشحال شدم، از اینکه دیگه با خانم اقارب کلاس نداریم ناراح
ولی کسی خانم کسایی رو میشناسه؟
چرا معاون آموزشی معلم نگارشه؟😐😂
وایسا ببینم خانم حاتمی معلم گسسته شده؟ ما سال دهم اسم معلم هندسمون چی بود..؟😀😀
بعد خانم عشقی نژاد کیه؟ اسمشو شنیدم ولی کجا؟ کی بود؟
من اگه جای خانم فایضی بودم دیگه با این کلاس ریاضی کلاس برنمیداشتم🙂
بنده خدا دلم واسش میسوزه که اینقدر دانش آموزای بیشعوری نسیبش شده بود..
میدونم دیگه گل به خودیه ولی نگاهی که اون لحظه ازش دیدم عمرا از یادم بره..... معلم به این ماهی و مظلومی...🙂
واقعا معلم خوب و مهربونیه... و البته که خیلیم خوشگله..
هدایت شده از یک عدد تنبل خسته
حاجی این همه معلم جدیدو نمیتونم هضم کنم سال آخری😂😂😂
منم بودم برنمیداشتم🤣
Tsukino…!
ولی کسی خانم کسایی رو میشناسه؟ چرا معاون آموزشی معلم نگارشه؟😐😂 وایسا ببینم خانم حاتمی معلم گسسته شده
البته سوءتفاهم نشه ها
ما چند تا بچه های خوبی بودیم و تو گندکاریشون شریک نبودیم
ولی اون لحظه ای که معلم داشت میرفت از مدرسه بیرون و ما رفتیم پیشش و گفتیم کاری نکردیم، گفت میدونم.. و حتی از این بیشتر میسوزم که کاری نکردین😅..
نگاهش... نگاهش... نگاهش...
هیچ وقت نگاهی اینقدر تو ذهنم حک نشده بود...
هدایت شده از یک عدد تنبل خسته
و منی که هیچ وقتتتت فوشی که حق ماها نبود و داد و رفت بیرون از کلاسو یادم نمیره😬🤦♀
دوباره رسیدم اصفهان و سرفه هام شروع شد..
بدنم به چند سال زندگی در کنار دریا و رودخونه نیازمنده
Tsukino…!
سیزدهمین گیفتون ریکشنتونه صبح شنبه 🥰😍🌹
252.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چون من نمیرم شنبه مدرسه🌚😂
هدایت شده از بیداری ملت
Tsukino…!
☘ کوههای رنگی آلاداغلار، استان زنجان #ایران_زیبا 🔴 #بیداری_ملت 👇 @bidariymelat
فردا میریم ببینمشون ان شاء الله 😔✨