Tsukino…!
شنبدم میخوای جا بزنی؟؟..درس بخونید بچها...درس بخونید
نه مرسی ممنون😀
بیاین باهم درسمونو بخونیم این زندگی فایده نداره😀😂
هدایت شده از شمیم313 (پیش ثبتنام)
کاش ادم واقا میتونست ی ساعاتی رو تو رویا زندگی کنه رویایی ک واقعی ب نظر بیاد حسا واقعی باشن مزه ها بو ها رنگ ها و همه چی هم میتونستیم تو اون جا خودمون با رویا بسازیم.....
دوروزه منتظرم الان برسه..
و وقتی رسیده... اینجوری شد..
خیلی بدم میاد چیزی رو ازم مخفی کنن..
حتی اگه قراره در مرحله اول ناراحت بشم، خب دیگه ناراحت میشم تموم دو دقیقه بعد باهم میخندیم بهش.
ولی وقتی نمیگن،...
امان از نگفتن ها...