هدایت شده از شمیم313 (پیش ثبتنام)
کاش ادم واقا میتونست ی ساعاتی رو تو رویا زندگی کنه رویایی ک واقعی ب نظر بیاد حسا واقعی باشن مزه ها بو ها رنگ ها و همه چی هم میتونستیم تو اون جا خودمون با رویا بسازیم.....
دوروزه منتظرم الان برسه..
و وقتی رسیده... اینجوری شد..
خیلی بدم میاد چیزی رو ازم مخفی کنن..
حتی اگه قراره در مرحله اول ناراحت بشم، خب دیگه ناراحت میشم تموم دو دقیقه بعد باهم میخندیم بهش.
ولی وقتی نمیگن،...
امان از نگفتن ها...
کاش میتونستم به یه سریا بفهمونم اینکه نمیگم چی میخوام یا اینکه به قول خودشون احساسات ابراز نمیکنم دلیل بر این نیست که بهش نیازی ندارم یا همچین چیزایی اصلا تو وجودم نیست...
داشتم فکر میکردم ناراحتیم چجوری فروکش میکنه
احساس کردم که اگه وسیله ها رو پرت کنم درست میشه
ولی دردسر داشت
در نتیجه هیچ کاری نکردم تا اینکه یهو یه پارچه پوسیده رو پاره کردم..
الان دلم میخواد به اون کار ادامه بدم خیلی لذت بخش بود ..😭😂
Tsukino…!
داشتم فکر میکردم ناراحتیم چجوری فروکش میکنه احساس کردم که اگه وسیله ها رو پرت کنم درست میشه ولی درد
زمان:
حجم:
32K
اصلا این صدا...😭😂✨✨✨
خود بهشتههه