هدایت شده از 💠گالری ویکتوریا💠
من بعضی موقعها، يكی از دغدغه هام اينه كه اگه بميرم كی به دوستای مجازيم خبر ميده.
@PhobiaDaram | " فوبیا دارم "
وای وای وای واقعا قراره دو روز مدرسه نرم؟ نمیخوام نمیخوام نمیخوام تازه داشت خوش میگذشت
Tsukino…!
اگه بهت یه جعبه بدم و توش همه چیزایی که از دست دادی باشه، اولین چیزی که دنبالش میگردی چیه؟؟ #چالش
به ترتیب، رابطه هایی که از دست دادم، سلامتیم و عمرم.
Tsukino…!
به ترتیب، رابطه هایی که از دست دادم، سلامتیم و عمرم.
البته دلیل بر این نیست که دوباره برشون میدارم
هدایت شده از آسایشگاه روانی 🪖
تازه من معاون پرورشی خودمو میخوام این ترسناکههههه من با خانم بهرامی اونقدر اذیتش کردم اونجوری شد این یکی دست از پا خطا کنم یا یکی از بلاهای پارسالم سرم بیاد و اونم باشه حس میکنم جرم میده
وضعیت ما دقیقا همینه🥲
فقط دو تا و نیم معاون از قبل داریم🥲
و دو تا معلم اشنا🥲
قشنگ حس میکنم مدرسه رو از یه سری xxfp و xxfj گرفتن دادن دست دوستان xxtj🥲🥲
مدیرمون رفتههه😭
خانوم باقییی خانوم محمودییی
اصلا مگه خانم اقارب پرست extj مهربون خودمون چه مشکلی داشت؟😭😭
Tsukino…!
وضعیت ما دقیقا همینه🥲 فقط دو تا و نیم معاون از قبل داریم🥲 و دو تا معلم اشنا🥲 قشنگ حس میکنم مدرسه رو
یعنی وضع یه جوریه معاون جدید رو میبینیم از همون مسیری که اومدیم برمیگردیم و محو میشیم 😂