هدایت شده از 🧚♀بورا (보라)🧚♀
https://eitaa.com/31960330/1252
دردامونو کشیدیم بسه
ولی ی سوال
دردو چجوری میکشن 😂😂😂
Tsukino…!
https://eitaa.com/31960330/1252 دردامونو کشیدیم بسه ولی ی سوال دردو چجوری میکشن 😂😂😂
از پله های مدرسه سه بار برو پایین و بالا میفهمیش
هدایت شده از 🧚♀بورا (보라)🧚♀
https://eitaa.com/31960330/1254
اقاربو دیدمااا هنوز هست تو مدرسه من فک کردم نی
خره تدریسش بهتره کسایی بود😭😭
هدایت شده از 🧚♀بورا (보라)🧚♀
https://eitaa.com/31960330/1259
اومممم
اینو باید از عطیه بپرسی😊 ما نمیتوانیم پاسخگو باشیم😂
Tsukino…!
وضعیت ما دقیقا همینه🥲 فقط دو تا و نیم معاون از قبل داریم🥲 و دو تا معلم اشنا🥲 قشنگ حس میکنم مدرسه رو
من امروز به موهایی یه intjدست زدم... و برگام.. گذاشتم
هدایت شده از 🧚♀بورا (보라)🧚♀
https://eitaa.com/31960330/1267
نه گلم تو بری بهتره ظاهراً خیلی به اینکار علاقه داری
https://eitaa.com/boraa1/812
معلم جدید خیلی وقتا خوبه
بعدم من مشکل نداشتم خوش گذشت😂
هدایت شده از سبزنوشته┆𝑮𝒓𝒆𝒆𝒏 𝑻𝒆𝒙𝒕