Tsukino…!
https://eitaa.com/31960330/1302 بقیه به درک آخه عادل؟ بر چه اساس؟ اصن خانومیههه🤣🗿
خلاقیته دیگه😔
عادل خارجیا خانومیه😔🤣
باید اعتراف کنم فقط دارم سرمو تکون میدم و نصف حرفای داداشمو نمیفهمم
کاش اول آخرشو میگفت کنجکاویم برطرف میشد🤣🤣...
من واقعا لیاقت این همه حس خوب و خوشبختی رو دارم؟
پ.ن: میدونم که دارم ولی خب بعضی وقتا زدن این حرفا لازمه😔😂
از چیزایی که توی تاریکی میدرخشن ولی نه به اندازه ای که همه جا رو روشن کنن خوشم میاد
چون وقتی همه جا روشن بشه حواسمون سمت چیزای دیگه پرت میشه و زیبایی اون چیز درخشان رو از یاد میبریم..