باید اعتراف کنم فقط دارم سرمو تکون میدم و نصف حرفای داداشمو نمیفهمم
کاش اول آخرشو میگفت کنجکاویم برطرف میشد🤣🤣...
من واقعا لیاقت این همه حس خوب و خوشبختی رو دارم؟
پ.ن: میدونم که دارم ولی خب بعضی وقتا زدن این حرفا لازمه😔😂
از چیزایی که توی تاریکی میدرخشن ولی نه به اندازه ای که همه جا رو روشن کنن خوشم میاد
چون وقتی همه جا روشن بشه حواسمون سمت چیزای دیگه پرت میشه و زیبایی اون چیز درخشان رو از یاد میبریم..
اینقدر تو فیلما هر خانمی که حالت تهوع داره حامله بوده، هرکسی رو میبینم که حالت تهوع مکرر داره با خودم فکر میکنم نکنه حاملست؟ بعد یادم میاد حالت تهوع دلایل دیگه ای هم داره😔😂