Tsukino…!
چالش:
دنبال مشخصات صاحبش میگشتم و سعی میکردم یا نشونه ای از صاحبش پیدا کنم یا به جایی بسپرم که صاحب اومد پیداش کنه یا اعلامیه میزدم که همچین چیزی پیدا شده و..
و در نهایت اگه صاحب نداشت و نمیشد کاریش کرد باید صدقه داده بشه دیگه
Tsukino…!
دنبال مشخصات صاحبش میگشتم و سعی میکردم یا نشونه ای از صاحبش پیدا کنم یا به جایی بسپرم که صاحب اومد
خلاصه ماجرا که مطمئنم حتی یه تک تومنی از توش برنمیداشتم و سعی میکردم به صاحبش برسه
هدایت شده از آسایشگاه روانی 🪖
خدا شاهده با اینکه من خیلی یه بنده خدایی رو فحش دادم که چرا اینکارو نمیکنه ولی باعث نمیشه نامحترم باشه اون شخص فقط باعث میشه فحشم بهش باشه
هدایت شده از WA Status
بقول کونیکو اینکه به همه قسمتای پیام هم جواب نده نامحترم نمیشه، ولی وقتی به همهاش جواب میده، یعنی برای حرف زدن با تو واقعا شوق و علاقه و حال و حوصله داره.
واقعا واقعا واقعا آدمایی که قشنگ جواب میدن آدمای خیلی محترمی هستند
خیلی محترم
از صحبت کردن با اینجور آدما به معنی واقعی کلمه لذت میبرم✨
Tsukino…!
واقعا واقعا واقعا آدمایی که قشنگ جواب میدن آدمای خیلی محترمی هستند خیلی محترم از صحبت کردن با اینجور
حق تا لحظه اخر قیامت😔🤣
منم همینطور... اصن دوست دارم برم بغلش کنم بگم گلبونت برم تو دوست خوبی منی🥲🤣
مخصوصا اگه برا داستان هام و ادیتام خیلی واکنش گشنگ بده