Tsukino…!
عمو کونیکو؟ 👀 دایی جان؟ بیا برات خبر دارن😔
https://eitaa.com/31008262/4352
دیگه ناشناس خواستن دیگه.. 😔
بزن ببین چیکارت دارن 😂
هدایت شده از 𝐔 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐔𝐧𝐢𝐪𝐮𝐞 ✨
تو محکم بودی برای همین،
کسی به احتمال رنج کشیدنت فکر نکرده بود.
Tsukino…!
#چالش سی روزه🌝✌🏽 برای آشتی با نوشتن و دفتر و قلم(: 🌝روز اول: ده تا از چیزهایی که واقعا شادت میکنن
روز هشتم...
سلیقه ها متفاوته.. چیزی به ذهنم نمیرسه که هرکس ببینه عاشقش بشه..
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/141
حتی مشاور ها هم.. سر آدمو کلاه میذارن😂
خصوصا اون دسته ای که هندونه زیر بغلت میذارن به اسم روحیه و انرژی مثبت
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/148
واو...
ببین، حتی از هرکدوم از این دسته ها حداقل یکی از مواردو داشتم.. و حتی به نظرم آسیب زننده هم نبودن -البته اینکه همه ی ویژگی های یه ردیف رو داشته باشه متفاوته، متوجه هستم. منظورم هرکدوم از ویژگی ها به تنهاییه-
ولی خب ترکیب اون ویژگی ها میتونه به عنوان اختلال روانی تلقی بشه. با این حال، واقعا به شرایط مختلفی بستگی داره.. من هنوزم نمیتونم مرز خاصی برای روان سالم و اختلالات مشخص کنم.. ویژگی های افراد اونقدر متفاوته که شاید چیزی جز علائم معمول اختلالات روانی باشه ولی برای اون فرد و اطرافیان نه آسیب زننده باشه و نه مشکل ساز.. بلکه باعث پیشرفت بشهه و سلامت اون فرد توی اون علائم باشه
با خط آخر پیامتم موافقم.. مرز بین روان سالم و ناسالم خیلی باریکه..