قدرت خودتون و ذهنتون رو دست کم نگیرید. وقتی ناراحت میشید و ناراحت میمونید، یا اجازه میدید احساسات منفی بهتون غلبه کنه، این شما هستید که تسلیم شدید و به بدنتون اجازه دادید ناراحت بمونه.
از چیزی که فکر میکنید خیلی قدرتمند ترید.
احساسات قراره بهتون کمک کنه تا بهتر زندگی کنید و تجربه ها رنگی بشن. نه اینکه جلوی راهتونو بگیره.
https://eitaa.com/misasan/407
یعنی اعتماد به نفس پایین نشونه هوش بالاست؟
خب اینم اشتباهه..
اعتماد به سقف بالا رابطه مستقیم داره.. 😂
ولی اعتماد به نفس، چیزیه که برای همه لازمه. ولی اونی که هوش پایین داره، دید بسته ای داره. نمیتونه با دید باز به همه چیز نگاه و قضاوت کنه و به همین خاطر دچار خود بزرگ بینی و خود برتر بینی میشه
ولی اونی که هوش بالایی داره، با دید باز تری به دنیا نگاه میکنه و همیشه میدونه که یه نفر بالاخره میتونه رو دستش بیاد. همینه که بزرگ ترین افرادی که واقعاً توانا بودن، به خودشون نمینازیدن. اتفاقا خودشونو چیز معمولی و کمی میدیدن چون دیدشون باز تر بوده و صادقانه به اطرافشون نگاه میکردن.
من: میترسم با کبریت گاز رو روشن کنم.. چرا فندک خرابه..
مغزم: ببین، کبرین اصلا چیز خاصی نیست! تو فقط میکشیش اونجا و به خاطر اصطکاک انرژی فعالسازی مورد نیازش رو تامین میکنی و روشن میشه و بعد فلان و بهمان. دیدی؟ اصلا ترسناک نیست!
من:
https://eitaa.com/23673286/3185
اصلا واسه اون بخشی که مربوط به خودت بود گفتم فور نشه وگرنه من که اوکیم🤣🤏