https://eitaa.com/31008262/4442
نکته خوبی بود🗿✨
کی گفته اصلا باید از تو ماهیتابه در بیاد قبل خوردن؟! 🗿 خوشگله همینجوری
https://eitaa.com/31262414/2095
توروخدا.. همین عنصر های کشف شده ی قبلی رو هم داریم نمیتونیم بیا و چیز دیگه کشف نکن🗿😭
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/201
یه لحظه پرام ریخت😂
آخه نکته اینجاست که همه همیشه دارن ادای پرفسور ها رو در میارن 🗿
اصلا زندگی سمی شده کلا میدونی
https://eitaa.com/46062013/1877
چرا اینو ندیده بودم.. 🗿
خب.. نه من بعد مدت ها دارم با امتحان شیمی و قبلش خوش میگذرونم.. بقیه نه.. شاید ادبیات رو هم موافق باشم البته.. 😂
تاریخ که اصلا.. خوب شد تموم شد🤣
زیست هم ناداریم✨
Tsukino…!
دستبند، گردنبند و انگشتر! اگه ست باشه هم که نور علی نور..
چرا یادم رفت اینو لینک بزنم 🗿
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/202
این بده.. بد تر اینه که این موضوع قرار نیست عادی بشه.. 😂💔
https://eitaa.com/misasan/431
ولی من تو انگشتر و دستبند و گردنبند و کلا زیورآلات و لباس و اینا خیلی سخت پسندم..
سر همین ترجیح میدم عروسک و لگو کادو بگیرم مگر اینکه شخص مقابل اونقدر باهام خرید رفته باشه که بدونه دقیقا کدوما رو دوست دارم(بازم لباس نه😭😂..)
با تمام اینا کادو هرچی باشه ارزشمنده. اونقدر مهم نیست چی باشه بیشتر مهمه که کی بهت داده..
یادم نمیره.. یه بار یه کادویی گرفتم که اصلا شبیه سلیقه ام نبود.. ولی.. فردی که اون کادو رو داده بود مهم تر بود.. 🚶🏻♀