Tsukino…!
آدم ها همیشه قرار نیست به خواست ما عمل کنن..
حتی اگه ملکه انگلیس باشی، نهایتا یک نفر هست که ازت سرپیچی کنه..
یه نفر هست که ازت متنفر باشه..
اینجاست که میگن مهم نیست در چه شرایطی زندگی میکنی.. خود تو هستی که انتخاب میکنی چطور زندگی کنی و چه تصمیماتی بگیری..