Tsukino…!
آدم ها همیشه قرار نیست به خواست ما عمل کنن..
حتی اگه ملکه انگلیس باشی، نهایتا یک نفر هست که ازت سرپیچی کنه..
یه نفر هست که ازت متنفر باشه..
اینجاست که میگن مهم نیست در چه شرایطی زندگی میکنی.. خود تو هستی که انتخاب میکنی چطور زندگی کنی و چه تصمیماتی بگیری..
هدایت شده از 𝐅𝐚𝐧𝐨𝐨𝐬𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐢a🍄
درود.
رینا هستم و از فانوس دریا باهاتون صحبت میکنم.
به دلیل همسایه های جدید و قدیمی خوشگل مون یه تقدیمی دم عیدی داریم.
این پیام رو توی دیلی تون فور کنید تا یه عکس و متنی که وایب دیلی تون رو میده تقدیم تون کنم.
ظرفیت: ۱۰ چنل اول.
ناشناس برای لینک هاتون:
https://harfeto.timefriend.net/17036811951888