Tsukino…!
سخت ترین بخش چند روز بیرون موندن، اون بخشیه که باید لباس انتخاب کنی ✨
این که آب و هوا رو ندونی حتی سخت ترش هم میکنه✨✨✨✨✨
Tsukino…!
این که آب و هوا رو ندونی حتی سخت ترش هم میکنه✨✨✨✨✨
بد تر از اون اینه که تا پارسال اصلا نمیتونستم لباس گرم پوشیدن رو تحمل کنم.. حتی تو زمستون لباس بهاره میپوشیدم.. و اخیرا یهویی عوض شده😀
https://eitaa.com/23673286/3205
ولی خب.. هنوز کامل تموم نشده ها.. 🚶🏻♀
ولی وقتی تموم میشه که بهمون دیپلم بدن🤣..
هدایت شده از 💎حقوق و معیشت💎
اینکه همیشه سکوت میکنیم به معنای رضایت نیست، ما فقط گاهی خستهایم؛ کلافهایم از اینکه به طور مداوم به کسانی توضیح میدهیم که هیچ درکی از آن ندارند؛ ما را همین درد نفهمیدن ها میکشد..
ما افسانه ی تربچه ی کونگفو کاریم
دارن دان داران داران دارن دان دادان دادان
پلی شدنش+
خب.. نمیدونم ولی احساس میکنم یه چیزی جا مونده..
آدم برای زنده موندن به چیا نیاز داره؟