Tsukino…!
دلم میگیره وقتی یادم میاد فقط چند ماه دیگه میرم مدرسه ...
تموم شده دیگه تقریبا..
Tsukino…!
پست بعدی حاوی اسپویل چپترای جدید یه مانهواس.. پ. ن: اسمشو نگید 😔👌
اشک...
چقدر منتظر این چپتر بودم...
اشکشو.. وای بچم..
هدایت شده از دانشجوییxnfpبیکارازشهررویایبلی
اما وایولت چان👩🦯
غیر منطقی باش یکم
الان کورو چان ازم کوچیک تره ولی تو رول فرزندشم🥲😂
Tsukino…!
اما وایولت چان👩🦯 غیر منطقی باش یکم الان کورو چان ازم کوچیک تره ولی تو رول فرزندشم🥲😂
خب؟ منم توی رول های متفاوت دوتا مامان دارم.. هردوتاشونم ازم کوچیکترن..حتی مامان بزرگ هم کوچیکتره 😔👈👉