Tsukino…!
پست بعدی حاوی اسپویل چپترای جدید یه مانهواس.. پ. ن: اسمشو نگید 😔👌
اشک...
چقدر منتظر این چپتر بودم...
اشکشو.. وای بچم..
هدایت شده از دانشجوییxnfpبیکارازشهررویایبلی
اما وایولت چان👩🦯
غیر منطقی باش یکم
الان کورو چان ازم کوچیک تره ولی تو رول فرزندشم🥲😂
Tsukino…!
اما وایولت چان👩🦯 غیر منطقی باش یکم الان کورو چان ازم کوچیک تره ولی تو رول فرزندشم🥲😂
خب؟ منم توی رول های متفاوت دوتا مامان دارم.. هردوتاشونم ازم کوچیکترن..حتی مامان بزرگ هم کوچیکتره 😔👈👉
https://eitaa.com/46062013/2326
حس خوب.. حس بهشت..میدونی..از یه جایی به بعد دیگه یادم نرفت.. حتی اگه یادم میرفت هم قبل رسیدن غذا به دهن یادم میومد..........