Tsukino…!
#چالش یه متن ارسال کنید که هر تایپی که میخونتش با توجه به احساسی یا منطقی و خیالپرداز یا واقع بین بو
من از فلان چیز/شخص خوشم میاد/نمیاد
همیشه دعوا ها از این جمله شروع میشه 🤣
ولی خب، به نظر من نود و نه درصد چیزی که ما میگیم و چیزی که بقیه برداشت میکنن یکی نیست..
اون یه درصد هم مال وقتیه که طرف اونقدری خوب میشناستت که نگاهش میکنی تا ته کلامت میره
Tsukino…!
من از فلان چیز/شخص خوشم میاد/نمیاد همیشه دعوا ها از این جمله شروع میشه 🤣 ولی خب، به نظر من نود و ن
یاد اون دعوا هایی افتادم که دو طرف هم نظر هستن ولی به خاطر بیان و برداشت اشتباه دارن دعوا میکنن🗿
Tsukino…!
#چالش یه متن ارسال کنید که هر تایپی که میخونتش با توجه به احساسی یا منطقی و خیالپرداز یا واقع بین بو
اگه دعوا و بحث های جی رو بخونی یه عالمه از این موارد خواهی یافت🗿✨
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/350
بی بحثی که واقعا درد بدیه لینک خم خوشگله ولی چطور این بحث ادامه پیدا کنه؟ 🤣
دلم واسه موقعی که تو اسباب بازی فروشی میرفتم و نمیدونستم کدومو باید انتخاب کنم تنگ شده..