اولا عذرخواهی میکنم بابت پی وی های سین نشده
پیام هاتونو خوندم و حالم که یکم مساعد بشه پاسخگو خواهم بود..
Tsukino…!
یادمه خیلی وقت پیش، وقتی میگفتن معده تو همه چیز دخالت میکنه، فکر میکردم بزرگنماییه.. حالا.. یکم با ا
دوما.. معدم داره از جا درمياد .. 🥲🥲🥲
احساس میکنم طلسم شدم.. چرا هروقت میام اینجا معدم یه مشکلی پیدا میکنه..
اگه مثل پارسال توی خونه هم همینطور باشم بدبختم..
Tsukino…!
دوما.. معدم داره از جا درمياد .. 🥲🥲🥲
منم میخوام روزه بگیرم... چرا نمیذاره.. 🚶🏻♀
https://eitaa.com/Luna2006me/452
مایعات بخورم یا گاها بشینم بدتر میشه.. حتی گرم هم که میشه بدتر میشه..
ماست و دوغ رو خیلی قشنگ میپذیره.. (بدون ماست و دوغ نمیتونم چیزی بخورم)
با موز خیلی بدتر میشه و با سیب یکم کمتر بدتر میشه.. ولی خوردم.. 🚶🏻♀