میترسم.. میترسم که این آسیب زننده باشه..
این شخصی که توی وجودم سرگردانه..مسیر امنی جلوی پاش نیست.. نباید به این زودی بلند میشد از جاش..
دوباره دارم زیاد فکر میکنم
دوباره.. دوباره.. نمیخوام کسی رو قضاوت کنم.. فقط کاش آدما صادق بودن..
شنیدن یه حرف ناسزا بدتر از ایگنور شدنه؟!
https://eitaa.com/46062013/2604
میتونی بری توی تاریخچه گوگل و به آسانی بیابی اش😔✨