https://eitaa.com/Fyo00Nobody/452
یعتی داری میگی فکر زبون کوچیکه اش به سرت نزده؟ زبون کوچیکه ی موشا رو امتحان کردی؟
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/456
انتقام سخت؟ ولی زبون به این خوبی😔
البته.. میگن زبون بخوری زبون دراز میشی😔
هدایت شده از Gostania 565
یکی از نعمت هایی که بسیار شاکرم اینه که وایلوت دیگه آهنگ گرگم و گله میبرم رو نمیخونه!
Tsukino…!
یکی از نعمت هایی که بسیار شاکرم اینه که وایلوت دیگه آهنگ گرگم و گله میبرم رو نمیخونه!
ع... راس میگی ها... چرا یادم رفته بودش؟ 🤣