Tsukino…!
شاید مادوتا درونگراییم ادای برونگراهارو درمیاریم 🗿🫴🏻
شایدم برونگراییم فقط برون ها رو نمیگرایم؟ 🗿
https://eitaa.com/31008262/4711
اگه حرف حق کوتک میخواد که لابد میخوام😔
تصور دایی جان به عنوان مجری چشن تکلیف:
براوو.. دایی جان عالیه😔✨✨
کاش جشن تکلیفم باشد که مجری اش تو بودی😔🤣🤣
Tsukino…!
https://eitaa.com/31008262/4711 اگه حرف حق کوتک میخواد که لابد میخوام😔 تصور دایی جان به عنوان مجری چ
خیار؟ تو یه آدم خیانتکاری.. پس موز چیشد ای هویج؟
Tsukino…!
https://eitaa.com/gigilililili/5598 حتی در این مورد هم منی🤌
غصه نخور درست میشه
https://eitaa.com/49434561/184
همین امروز یه سخنرانی بلند بالای توجیهی راجب این موضوع داشتم.. 🤣