هدایت شده از آسایشگاه روانی 🪖
سلام این روانی آسایشگاهه که داره صحبت میکنه.
ازونجایی که دیدیم همه تقدیمی دادن و از آخرین تقدیمی که دادم سالیان ساله که می گذره همت بستیم که تقدیمی بدیم🌛☕️.
قبل از هرچیز بگم دوستان از ریموو دراومدن و میتونن دوباره عضو بشن(فقط عضو شدن زیر آب نرن بصرف فقط منم اونجا عضوم/: اگر میخواستم عمومی می کردم ولی خصوصی بودنش به همین معنیه که مهمه برام کی هست و کی نیست🩴)
خب قضیه از این قراره که شما این پیام رو فوروارد می کنید توی کانالتون و اسم/لینک کانالتون رو اینجا میذارید تا براساس وایبیکه ازتون می گیرم بهتون یک فیلم چینی یا کره ای معرفی کنم.☕️☕️
توجه توجه: براساس وایبی هست که ازتون میگیرم و ممکنه اصلا به سلیقتون نیاد، بعدا یقمو نگیرید. و اینکه با سانسور ببینید جان قلقلی!
ظرفیت:نداره 🦥
هدایت شده از Doctor Nyoko:>
از سری اعمال مهم اربعین که باید با خودمون عهد کنیم:
با زندگی کسی بازی نمیکنم
با آبروی کسی بازی نمیکنم
با رزق و روزی کسی بازی نمیکنم
با رفاقت رفیقم بازی نمیکنم
با دین و مذهب کسی بازی نمیکنم
با آرامش کسی بازی نمیکنم
با حال کسی بازی نمیکنم
با دل کسی بازی نمیکنم...
فرارسیدن اربعین حسینی تسلیت باد🖤
هدایت شده از گاهنوشتههای مجتبی مختاری
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام 🍃
"شنیده بود که اینبار باز دعوت نیست
کشید از ته دل آه و گفت: قسمت نیست
بیا به داد دل تنگ ما برس ای عشق!
اگر که حوصله داری، اگر که زحمت نیست
غمیست در دل جاماندههای کربوبلا
که هرچه هست یقین دارم از حسادت نیست
میان ما که نرفتیم و رفتهها، شاید
تفاوتیست در آغاز و در نهایت نیست
همیشه آنکه نرفتهست بیقرارتر است
همیشه آنکه نرفتهست، کمسعادت نیست...
خودش نرفت و دلش را پیاده راهی کرد
نباید این همه دل دل کند که فرصت نیست
پی نوشت :
تفألی برای اربعین نرفته ها 💔
@mokhtari_mojtaba110
هدایت شده از آسمان بهاری🇮🇷🖤
السلام علیکم یااباصالح المهدى (عج)
السلام علیک یاامین الله فى ارض وحجته على عباده(یاصاحب الزمان آجرک الله)
اربعین حسینی بر شما وعاشقان حسین تسلیت عرض مینمایم🖤