همینجا در محضر همتون قول میدم اگه نشستم و پشت سر هم این چهل دقیقه رو تموم کردم میرم سر نقاشیم😭😭
ولی الان نننباااایددد پاشممم😭
هدایت شده از 💎حقوق و معیشت💎
هیچوقت دنبال این نباش که الان بقیه چه فکری میکنن ؟
همین که حال خودت با تصمیمهات خوب باشه ، یعنی مسیر رو درست انتخاب کردی .
مهم حال توئه رفیق ، نه فکر مردم !
زندگی خیلی عالیه
ربطی نداره که اطرافت خیر باشه یا شر، تیره باشه یا روشن
همش به درون خودت و تفکراتت بستگی داره
به قول یه بنده خدایی، تو اونی هستی که تصمیم میگیری چه احساسی داشته باشی
تویی که تصمیم میگیری استرس داشته باشی یا نه
و این یه جورایی وجه دارک قضیست..😂
داداشم میگه چرا یکی باید اسمش چهارشنبه باشه؟
میگم چهارشنبه؟!
میگه آره ونزدی دیگه
یعنی پرام فر خورد..🤣
https://eitaa.com/25832783/3988
حق میبینم
واقعا چرا اینقدر سخته؟
سخت تر از اون هشتک زدنه
وقتی یه عالمه پست آماده بدون اینا داری:
هربار به داداشم میگم مگه دختری، میگه آره نیلوفرم.
دارم تصور میکنم که ده سال دیگه هم همینو میگه...؟🤣
https://eitaa.com/25832783/3992
😭😭🤣...
دقیقا همین...😭🤣
امروز یه نفر بهم گفت تو بیشتر از اینقدر درس نمیخونی
و الان؟ فقط دلم میخواد بهش بخندم و بگم دیدی؟ حالا وایسا فردا رو هم ببین
نامردم اگه تو حالت مرگم بودم اینو بهش ثابت نکنم
Tsukino…!
https://eitaa.com/25832783/3992 😭😭🤣... دقیقا همین...😭🤣 امروز یه نفر بهم گفت تو بیشتر از اینقدر درس ن
اولین باری که یادمه، یه بار یه معلم ریاضی برگشته بود به مامانم گفته بود ذهن دخترت بیشتر از این نمیکشه نمیتونه یاد بگیره
و منی که داشتم به اون مکالمه گوش میدادم و اولین بار بود همچین چیزی رو از زبون یه معلم میشنیدم...😀
خیلی سنگین بود..😀
بعدش هر بار که میگفتم اخیش خسته شدم از بس خوندم، مامانم اینجوری بود که زهرا؟! یادته خانوم فلانی چی گفته بود؟ و من با یه لبخند ملیح ترسناک که پوکر خاصی توش دیده میشد دوباره برمیگشتم سر درسم😀😀🤣🤣