eitaa logo
Tsukino…!
37 دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
387 ویدیو
7 فایل
با ما اگه، دشمن بشه تمام زمانه این مملکت، مملکت امام زمانه(؛ https://t.me/Marius_Sh
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 💎حقوق و معیشت💎
هیچ‌وقت دنبال این نباش که الان بقیه چه فکری می‌کنن ؟ همین که حال خودت با تصمیم‌هات خوب باشه ، یعنی مسیر رو درست انتخاب کردی . مهم حال توئه رفیق ، نه فکر مردم !
امروز خیلی خوب بود اینقدر که دلم میخواد همین الان برم بخوابم
زندگی خیلی عالیه ربطی نداره که اطرافت خیر باشه یا شر، تیره باشه یا روشن همش به درون خودت و تفکراتت بستگی داره
به قول یه بنده خدایی، تو اونی هستی که تصمیم میگیری چه احساسی داشته باشی تویی که تصمیم میگیری استرس داشته باشی یا نه و این یه جورایی وجه دارک قضیست..😂
داداشم میگه چرا یکی باید اسمش چهارشنبه باشه؟ میگم چهارشنبه؟! میگه آره ونزدی دیگه یعنی پرام فر خورد..🤣
https://eitaa.com/25832783/3988 حق میبینم واقعا چرا اینقدر سخته؟ سخت تر از اون هشتک زدنه وقتی یه عالمه پست آماده بدون اینا داری:
هربار به داداشم میگم مگه دختری، میگه آره نیلوفرم. دارم تصور میکنم که ده سال دیگه هم همینو می‌گه...؟🤣
ولی بزرگترین جهش های زندگیم مال وقتی بوده که کسی بهم گفته تو نمیتونی انجامش بدی
https://eitaa.com/25832783/3992 😭😭🤣... دقیقا همین...😭🤣 امروز یه نفر بهم گفت تو بیشتر از اینقدر درس نمیخونی و الان؟ فقط دلم میخواد بهش بخندم و بگم دیدی؟ حالا وایسا فردا رو هم ببین نامردم اگه تو حالت مرگم بودم اینو بهش ثابت نکنم
Tsukino…!
https://eitaa.com/25832783/3992 😭😭🤣... دقیقا همین...😭🤣 امروز یه نفر بهم گفت تو بیشتر از اینقدر درس ن
اولین باری که یادمه، یه بار یه معلم ریاضی برگشته بود به مامانم گفته بود ذهن دخترت بیشتر از این نمی‌کشه نمیتونه یاد بگیره و منی که داشتم به اون مکالمه گوش میدادم و اولین بار بود همچین چیزی رو از زبون یه معلم می‌شنیدم...😀 خیلی سنگین بود..😀 بعدش هر بار که میگفتم اخیش خسته شدم از بس خوندم، مامانم اینجوری بود که زهرا؟! یادته خانوم فلانی چی گفته بود؟ و من با یه لبخند ملیح ترسناک که پوکر خاصی توش دیده میشد دوباره برمیگشتم سر درسم😀😀🤣🤣
https://eitaa.com/31826382/2099 اینم حقه😭😂.. اگه به مرور زمان مدام دیده بشه نتیجه عکس میده😔😂
https://eitaa.com/25832783/3996 من: دیز؟ دیز چیه کیه؟ سرچ زدن تو گوگل* به نتیجه ای نرسیدن* اوکی بیا بهش فکر نکنیم. من بعد از خوندن این: عههه علیهههه😔 با اینکه کامل ندیدم ولی از اون پسر مو زرده که موهاش بلند بود خوشم میومد هر وقت تلویزیون روشن بود تمام مدت منتظر بودم اون بیاد🤣... بقیه ی انیمه رو کلا توجهی نکردم..🤣 ولی این تیکه که میگه بیرونش کردن تنهایی بازی کنن...🤣🤣 دلم میخواد ببینمش😭🤣🤣