Tsukino…!
↫جادوگر ↫ بقیه ازم بترسن ↫همیشه سنگینی نگاه یکیو روی خودم حس کنم ↫ یک پیرزنِ ترسناک با چاقو ↫ هرروز
نکته اینجاست که...
چرا جوابات دقیقا هموناییه که من میخواستم بگم؟😀🤣
خصوصا راجب مورد ۸ و ۹ که جوابت دقیقا با من یکی بود پرام رسما ریخت🤣
البته در مورد اتاق فرار یا خانه ی جن زده، خون یا حشره خوردن، شکنجه روحی یا جسمی، و پشه یا سوسک هنوز به نتیجه ای نرسیده بودم🤣💔
هدایت شده از WA Status
پست های آخر یورو منو به فکر یه چالش سوالی کوچولو انداخت: اگه میتونستید الان یا ۲-۳ سال دیگه یه کار پاره وقت داشته باشید، دوست داشتید چی باشه؟
Tsukino…!
پست های آخر یورو منو به فکر یه چالش سوالی کوچولو انداخت: اگه میتونستید الان یا ۲-۳ سال دیگه یه کار پ
تا حالا بهش فکر نکردم.. ولی احتمالا یه چیزی مربوط به نقاشی
https://eitaa.com/boraa1/751
فقط باعث میشه بین خواب و بیداری خودمو بندازم یه گوشه دیگه و بعد دوباره بخوابم
اینکه تنها چیزی از گلوم پایین نمیره واقعا بده
معدم داره سوراخ میشه و نمیتونم عین آدم بشینم چیزی بخورم..
یادم باشه دیگه نه انیمه ببینم نه مانهوا نه هیچی دیگه.. خصوصا چیزی که احساساتشون رو درک کنم...
تا شیمی هست احساسات مزخرف چرا؟🙂
پلی کردن ادامه فیلم و تلاش برای بی تفاوت گذر کردن*