هدایت شده از WA Status
پست های آخر یورو منو به فکر یه چالش سوالی کوچولو انداخت: اگه میتونستید الان یا ۲-۳ سال دیگه یه کار پاره وقت داشته باشید، دوست داشتید چی باشه؟
Tsukino…!
پست های آخر یورو منو به فکر یه چالش سوالی کوچولو انداخت: اگه میتونستید الان یا ۲-۳ سال دیگه یه کار پ
تا حالا بهش فکر نکردم.. ولی احتمالا یه چیزی مربوط به نقاشی
https://eitaa.com/boraa1/751
فقط باعث میشه بین خواب و بیداری خودمو بندازم یه گوشه دیگه و بعد دوباره بخوابم
اینکه تنها چیزی از گلوم پایین نمیره واقعا بده
معدم داره سوراخ میشه و نمیتونم عین آدم بشینم چیزی بخورم..
یادم باشه دیگه نه انیمه ببینم نه مانهوا نه هیچی دیگه.. خصوصا چیزی که احساساتشون رو درک کنم...
تا شیمی هست احساسات مزخرف چرا؟🙂
پلی کردن ادامه فیلم و تلاش برای بی تفاوت گذر کردن*
Tsukino…!
تا شیمی هست احساسات مزخرف چرا؟🙂 پلی کردن ادامه فیلم و تلاش برای بی تفاوت گذر کردن*
عالیه. دیگه پاسخگو نیست
پس باید برم بخوابم؟