یادم باشه دیگه نه انیمه ببینم نه مانهوا نه هیچی دیگه.. خصوصا چیزی که احساساتشون رو درک کنم...
تا شیمی هست احساسات مزخرف چرا؟🙂
پلی کردن ادامه فیلم و تلاش برای بی تفاوت گذر کردن*
Tsukino…!
تا شیمی هست احساسات مزخرف چرا؟🙂 پلی کردن ادامه فیلم و تلاش برای بی تفاوت گذر کردن*
عالیه. دیگه پاسخگو نیست
پس باید برم بخوابم؟
حتی اگه نتونین سال تا سال همو ببینین، اینکه بدونی توی یه شهر نفس میکشین بازم مایه ارامشه..(: