Tsukino…!
هرچی بیشتر فکر میکنم، بیشتر به این نتیجه میرسم بیشتر از اینکه احساساتم به تایپ mbti ام مربوط باشه ب
کسایی که کانال ندارن.. توی پی وی هم پذیرای حضور گرمتون هستیم 😂🙂
هدایت شده از My safe Place🚭
اگه یه نفر جلو من روخودش بنزین بریزه و بخواد خودسوزی کنه و تنها راهش اینکه من اعتراف کنم گربه جزو مایعات نیست اهمیت نمیدم و میزارم خودسوزی کنه چون حقیقت مهم تره👏
Tsukino…!
https://eitaa.com/Its_rahil_bitch/5897 چرا گربه ها دارن زیاد میشن؟
بیاین اعتراف کنین چند نفرتون گربه نیستین؟🤣...
https://eitaa.com/Its_rahil_bitch/5899
خب حیوان بودن گربه و مایع بودنش تناقضی باهم ندارن😔
هدایت شده از My safe Place🚭
اوم بعد من در خونه ی سیستر رو میزنم باهم میریم زنگ خونه میساکی رو میزنیم فرار میکنیم و کلی بش میخندم بعد تاکی رو میبینیم که داره به مرغ و اردکاش غذا میده و یوچان اومده بیرون داره گلای باغچش رو آب میده و با همسایه ی دیوار به دیوارش میسا حرف میزنه این در حالیه که من با سنگ شیشه ی پنجره ی سنپای رو میشکنم و عین اسب میخندم و فرار میکنم و ما یوکی رو داریم که هنوز تو خونش خوابه و از هیچی خبر نداره و مهدیه ای که پشت شیشه در حالی که قهوه میخوره مارو تماشا میکنه و لبخند ملیح میزنه و همه ی اینا زمانی اتفاق میوفتن که بقیه دوستان رفتن سر زمین های کشاورزیشون چون هیچکس نمیتونه شغل دیگه ای داشته باشه تو این عکس🤣😐 پول که از آسمون سقوط نمیکنه😔والا😔
Tsukino…!
اوم بعد من در خونه ی سیستر رو میزنم باهم میریم زنگ خونه میساکی رو میزنیم فرار میکنیم و کلی بش میخندم
وااییی🥲🥲🥲
فقط زنگ در خونه میساکی رو چرا بزنیم؟ من بودم همه زنگا رو رو تا حد امکان میزدم بعدم به روی خودم نمیاوردم😔🤣
بعدم داداش کشاورزی فقط؟ یکم خلاق باش😔😂