eitaa logo
Tsukino…!
37 دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
387 ویدیو
7 فایل
با ما اگه، دشمن بشه تمام زمانه این مملکت، مملکت امام زمانه(؛ https://t.me/Marius_Sh
مشاهده در ایتا
دانلود
باید با کارخونه نمک‌ قرار داد ببندم
هدایت شده از  My safe Place🚭
اگه یه نفر جلو من روخودش بنزین بریزه و بخواد خودسوزی کنه و تنها راهش اینکه من اعتراف کنم گربه جزو مایعات نیست اهمیت نمیدم و میزارم خودسوزی کنه چون حقیقت مهم تره👏
کی گفته گربه جز مایعات نیست؟😀 بگو تا خودم براش بنزین بیارم🤣...
https://eitaa.com/Its_rahil_bitch/5897 چرا گربه ها دارن زیاد میشن؟
Tsukino…!
https://eitaa.com/Its_rahil_bitch/5897 چرا گربه ها دارن زیاد میشن؟
بیاین اعتراف کنین چند نفرتون گربه نیستین؟🤣...
https://eitaa.com/Its_rahil_bitch/5899 خب حیوان بودن گربه و مایع بودنش تناقضی باهم ندارن😔
https://eitaa.com/Its_rahil_bitch/5900 ولی ما تو دبستان کمد شخصی داشتیم.....😀😂
هدایت شده از  My safe Place🚭
اوم بعد من در خونه ی سیستر رو میزنم باهم میریم زنگ خونه میساکی رو میزنیم فرار میکنیم و کلی بش میخندم بعد تاکی رو می‌بینیم که داره به مرغ و اردکاش غذا میده و یوچان اومده بیرون داره گلای باغچش رو آب میده و با همسایه ی دیوار به دیوارش میسا حرف میزنه این در حالیه که من با سنگ شیشه ی پنجره ی سنپای رو میشکنم و عین اسب میخندم و فرار میکنم و ما یوکی رو داریم که هنوز تو خونش خوابه و از هیچی خبر نداره و مهدیه ای که پشت شیشه در حالی که قهوه میخوره مارو تماشا میکنه و لبخند ملیح میزنه و همه ی اینا زمانی اتفاق میوفتن که بقیه دوستان رفتن سر زمین های کشاورزیشون چون هیچکس نمیتونه شغل دیگه ای داشته باشه تو این عکس🤣😐 پول که از آسمون سقوط نمیکنه😔والا😔
Tsukino…!
اوم بعد من در خونه ی سیستر رو میزنم باهم میریم زنگ خونه میساکی رو میزنیم فرار میکنیم و کلی بش میخندم
وااییی🥲🥲🥲 فقط زنگ در خونه میساکی رو چرا بزنیم؟ من بودم همه زنگا رو رو تا حد امکان میزدم بعدم به روی خودم نمیاوردم😔🤣 بعدم داداش کشاورزی فقط؟ یکم خلاق باش😔😂
Tsukino…!
وااییی🥲🥲🥲 فقط زنگ در خونه میساکی رو چرا بزنیم؟ من بودم همه زنگا رو رو تا حد امکان میزدم بعدم به روی
منم الان ایده ای ندارم ولی می‌دونم که ممکنه ایده های خوبی برای شغلش به ذهنم برسه