Tsukino…!
https://eitaa.com/Its_rahil_bitch/5897 چرا گربه ها دارن زیاد میشن؟
بیاین اعتراف کنین چند نفرتون گربه نیستین؟🤣...
https://eitaa.com/Its_rahil_bitch/5899
خب حیوان بودن گربه و مایع بودنش تناقضی باهم ندارن😔
هدایت شده از My safe Place🚭
اوم بعد من در خونه ی سیستر رو میزنم باهم میریم زنگ خونه میساکی رو میزنیم فرار میکنیم و کلی بش میخندم بعد تاکی رو میبینیم که داره به مرغ و اردکاش غذا میده و یوچان اومده بیرون داره گلای باغچش رو آب میده و با همسایه ی دیوار به دیوارش میسا حرف میزنه این در حالیه که من با سنگ شیشه ی پنجره ی سنپای رو میشکنم و عین اسب میخندم و فرار میکنم و ما یوکی رو داریم که هنوز تو خونش خوابه و از هیچی خبر نداره و مهدیه ای که پشت شیشه در حالی که قهوه میخوره مارو تماشا میکنه و لبخند ملیح میزنه و همه ی اینا زمانی اتفاق میوفتن که بقیه دوستان رفتن سر زمین های کشاورزیشون چون هیچکس نمیتونه شغل دیگه ای داشته باشه تو این عکس🤣😐 پول که از آسمون سقوط نمیکنه😔والا😔
Tsukino…!
اوم بعد من در خونه ی سیستر رو میزنم باهم میریم زنگ خونه میساکی رو میزنیم فرار میکنیم و کلی بش میخندم
وااییی🥲🥲🥲
فقط زنگ در خونه میساکی رو چرا بزنیم؟ من بودم همه زنگا رو رو تا حد امکان میزدم بعدم به روی خودم نمیاوردم😔🤣
بعدم داداش کشاورزی فقط؟ یکم خلاق باش😔😂
Tsukino…!
وااییی🥲🥲🥲 فقط زنگ در خونه میساکی رو چرا بزنیم؟ من بودم همه زنگا رو رو تا حد امکان میزدم بعدم به روی
منم الان ایده ای ندارم ولی میدونم که ممکنه ایده های خوبی برای شغلش به ذهنم برسه
https://eitaa.com/25832783/4047
این خیلی بده..
منم تجربه ی مدرسه رفتن با دمپایی قرمز رو دارم😂
کلاس دوم بودم
اینقدر اون روز گریه کردم که خدا میدونه
https://eitaa.com/31262414/469
اصلا راست میگیا اینقدری هستیم که شهرک رو بدون نیاز به عوامل خارجی مدیریت کنیم😔