وای بدخوابی چه بلایی سر آدم میاره.. بعد چند شب درست خوابیدن دوباره دیشب یکم دیر شد و الان دوباره نمیتونم ببینم..
چشمام شبیه دوربینی شده که لنزش کثیفه هی زوممیکنه سوژه رو شناسایی نمیکنه💀
https://eitaa.com/23560508/2917
در کمال تعجب دیشب دوازده و نیم خوابیدم💀💀💀
اثرات کم خوابی های کل این ترمه داره اینجوری بروز پیدا میکنه💀💀💀
هدایت شده از ⌈ࡅߺ߳ܦ߭ܝࡅ࡙ߺܟߺࡏަߊܘ🇮🇷⌋
دیروز یک بخش سخنرانی رهبر تلخ بود.
خیلی تلخ. دلیل هم کم کاری ماست.
اونجایی که فرمودن[مضمون این بود]:
امیرالمومنین در زمان حکومت در هیچ جنگ نظامی شکست نخورد.
آنجایی حضرت متوقف شد که با جنگ نرم مردم را مقابل امام قرار دادند!
خیلی تلخ بود
خیلی باید کار کرد
بنویسید
اثر تولید کنید
جامعه رچ آگاه کنید
جنگ اینجاست.
هدایت شده از کانال بستجی♨️
داستان مردی که در خانه داخل شعله آتش نشسته بود و موضوع شناخت
مسافری زیر باران از دهکده کوچکی می گذشت. خانه ای را دید که در حال سوختن بود و مردی در وسط شعله ها در اتاق نشیمن نشسته بود. مسافر فریاد زد: هی! خانه ات آتش گرفته است!
مرد جواب داد: می دانم. مسافر گفت: پس چرا بیرون نمی آیی؟ مرد گفت: آخر بیرون باران می آید. مادرم همیشه می گفت اگر زیر باران بروی ، سینه پهلو می کنی!
خردمند کسی است که وقتی مجبور شود بتواند موقعیتش را ترک کتد.
-----------
پی نوشت:
این داستان بسیار مختصر و مفید، اهمیت شناخت موقعیت و اتخاذ روش درست و مناسب در رابطه با وقایع بیرونی را گوشزد می کند. شاید به عمد در این داستان نام مادر ذکر شده تا تاکیدی بر این موضوع باشد که انتخاب رویکرد مناسب علاوه بر اینکه از موضوعاتی نظیر ادراک، حل مسئله از طریقِ شهود، تصمیم گیری و فهم سرچشمه می گیرد، تاثیر آموزش دوران کودکی را نیز نباید نادیده گرفت! که اهمیت به سزایی در شکل گیری شخصیت و شناخت دارد.
در تمامِ این فرآیندها، شناخت از اهمیت مرکزی برخوردار است. شناخت یک مفهومِ کلی است که تمامیِ اشکالِ آگاهی را در بر می گیرد و شاملِ ادراک، تفکر، تصور، استدلال، و قضاوت و غیره است. انقلابِ شناختی شاملِ تمامِ دیدگاه هایی می شود که به این مباحث اهمیتِ زیادی می دهند.
بهترین پست ها در حکایات مجیک👇👇👇
@Magic_Tales
هدایت شده از ☫تولید و توزیع تریاک اصل«شعبه²»☫
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من آقا رو دوست دارم . . .💔
هدایت شده از ☫تولید و توزیع تریاک اصل«شعبه²»☫
میتونم ساعتها براش گریه کنم...
نه واقعا اعدام کمه برای همچین آدمهایی، اغتشاشگر هزاران بار سوزانده بشه و باز زنده بشه و بسوزوننش کمه.
تنها قشری که ازین کثافت کاری اسیب میبینه مردم هستند همین قشر ضعیف پایین، فکر میکنید با این حرامزاده بازی هاتون چیزی درست میشه؟
اعتراض، اغتشاش نیست
اگر شما اموال مردم رو میسوزونید، بهشون اسیب میزنید، اموال عمومی رو تخریب میکنید و آشوب و ترس بین مردم میندازید نگید اعتراض دارید،شما مادرتون عمومیه، چون اعتراض اغتشاش نیست...
هدایت شده از نیم وجبی
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#قسمت 62
🔺مصادره مطالبه!
گلایه داریم،
اعتراض داریم
اما آب به آسیاب دشمن ایران نمیریزیم👏
📍راه ارتباطی :
@admin_nimvajabee
#نیم_وجبی | عضوشوید 👇
🔗 https://eitaa.com/joinchat/2557608148Ca7be37526a