eitaa logo
Tsukino…!
37 دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
387 ویدیو
7 فایل
با ما اگه، دشمن بشه تمام زمانه این مملکت، مملکت امام زمانه(؛ https://t.me/Marius_Sh
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کانال بستجی♨️
داستان مردی که در خانه داخل شعله آتش نشسته بود و موضوع شناخت مسافری زیر باران از دهکده کوچکی می گذشت. خانه ای را دید که در حال سوختن بود و مردی در وسط شعله ها در اتاق نشیمن نشسته بود. مسافر فریاد زد: هی! خانه ات آتش گرفته است! مرد جواب داد: می دانم. مسافر گفت: پس چرا بیرون نمی آیی؟ مرد گفت: آخر بیرون باران می آید. مادرم همیشه می گفت اگر زیر باران بروی ، سینه پهلو می کنی! خردمند کسی است که وقتی مجبور شود بتواند موقعیتش را ترک کتد. ----------- پی نوشت: این داستان بسیار مختصر و مفید، اهمیت شناخت موقعیت و اتخاذ روش درست و مناسب در رابطه با وقایع بیرونی را گوشزد می کند. شاید به عمد در این داستان نام مادر ذکر شده تا تاکیدی بر این موضوع باشد که انتخاب رویکرد مناسب علاوه بر اینکه از موضوعاتی نظیر ادراک، حل مسئله از طریقِ شهود، تصمیم گیری و فهم سرچشمه می گیرد، تاثیر آموزش دوران کودکی را نیز نباید نادیده گرفت! که اهمیت به سزایی در شکل گیری شخصیت و شناخت دارد. در تمامِ این فرآیندها، شناخت از اهمیت مرکزی برخوردار است. شناخت یک مفهومِ کلی است که تمامیِ اشکالِ آگاهی را در بر می گیرد و شاملِ ادراک، تفکر، تصور، استدلال، و قضاوت و غیره است. انقلابِ شناختی شاملِ تمامِ دیدگاه هایی می شود که به این مباحث اهمیتِ زیادی می دهند. بهترین پست ها در حکایات مجیک👇👇👇 @Magic_Tales
هدایت شده از ☫تولید و توزیع تریاک اصل«شعبه²»☫
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من آقا رو دوست دارم . . .💔
هدایت شده از ☫تولید و توزیع تریاک اصل«شعبه²»☫
میتونم ساعتها براش گریه کنم... نه واقعا اعدام کمه برای همچین آدمهایی، اغتشاشگر هزاران بار سوزانده بشه و باز زنده بشه و بسوزوننش کمه. تنها قشری که ازین کثافت کاری اسیب میبینه مردم هستند همین قشر ضعیف پایین، فکر میکنید با این حرامزاده بازی هاتون چیزی درست میشه؟ اعتراض، اغتشاش نیست اگر شما اموال مردم رو میسوزونید، بهشون اسیب میزنید، اموال عمومی رو تخریب میکنید و آشوب و ترس بین مردم میندازید نگید اعتراض دارید،شما مادرتون عمومیه، چون اعتراض اغتشاش نیست...
هدایت شده از نیم وجبی
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
62 🔺مصادره مطالبه! گلایه داریم، اعتراض داریم اما آب به آسیاب دشمن ایران نمی‌ریزیم👏 📍راه ارتباطی : @admin_nimvajabee | عضوشوید 👇 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2557608148Ca7be37526a
هدایت شده از شیطان
از صبح تاالان نتونستی یه استغفرالله بگی؟ + چه خوب :) @Sheitan_graphy
هدایت شده از ..: برای ایران :..
🛑📸 جدیدترین اثر حسن روح‌الامین برای همزمانی ولادت امیرالمومنین علیه‌السلام و سالروز شهادت حاج قاسم‌ 🔹 @foriran1401
هدایت شده از  [کُنج]🏴
وفات؟! زینب کنار جسم حسین شهید شد.(((:
تلاوت 14/000/000 آیت الکرسی برای سلامتی رهبری عزیز، سهم شما یک آیت الکرسی و ارسال به حداقل یک نفر لطفاً قطع کننده پویش نباشید
هدایت شده از ۵۶۸
15.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♊️ ماجرای جالب میّتی که به خواب استاد انصاریان آمد... 💫 👇 ✔️@ansuiemarg_ir
هدایت شده از کانال حسین دارابی
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امیرالمؤمنین فرمود اون خبری که هیچوقت بیات نمیشه اینه که من صاحب شما هستم،.... | عضوشوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
از شهدا ❤️🌺دست نوشته شهیده فائزه رحیمی[ازشهداکرمان] پشت تصویرمقام معظم رهبری🌺❤️ ✍با هر کس نباش! باکسانی باش که تو را زیاد می‌کنند وبدان هركس جز حق از تو مى‌كاهد و ببين هنگامى كه با فلان شخص يا بهمان نفر مى‌نشينى،او چه چيزى رادرتو بزرگ مى‌كند؟! خودش را؟ خودت را؟ دنيا را؟ و يا خدا را...؟ 🌹کانال رسمی شهیدامیداکبری🌹 ╭─┅─•❀♡❀♡•─┅─╮ ‌ @shahidomidakbari ╰─┅─•❀♡❀♡•─┅─╯ 🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷   🤲
هدایت شده از 🎭... Aurora.Mikaelson.
ولی در مورد یه چیزی خیلی دلم میخواد صادقانه باهاتون صحبت بکنم. اگر دقت بکنین من خیلی کم پیش میاد در مورد علایق خودم با بقیه شخصا صحبت بکنم،اونم بخاطر اینه که احساس تنهایی بهم دست میده و عملا ازش خوشم نمیاد. ولی اگر نگاه بکنین من همیشه در مورد علایق شما،اینکه جدیدا چی خوندین،چی کردین،چی رو دنبال کردین،چی دیدین و .... و حتی چیزایی که باهاشون خیلی جورین صحبت میکنم و میذارم بشینین کنارم و تا میتونین در موردش صحبت بکنین و شاید حتی خودم خیلی بیشتر از قبل همراهتون دنبالش کنم و براتون حتی چیزمیز هم ازش بیارم. ولی این موضوع خیلی اذیتم میکنه که گاهی اوقات وقتی یه چیزی رو بروز میدم یه کاری میکنین که کلا پشیمون بشم در مورد یه چیزی باهاتون صحبت کردم(این شامل چیزهایی که پیوی،گروه ها،و دیلیم میگم،شامل همشون میشه) پس بیاین یه اتمام حجت بکنیم؛اگر با این کارتون من رو اذیت کردین،حتی یه ذره،واقعا نباید بعدش انتظار به خصوصی از من داشته باشین. شاید یه چیز خیلی کوچیک یا بی اهمیتی به نظر برسه ولی برای من،چیزهایی که مینویسم،کارهایی که میکنم،و علایقی که به اشتراک میذارم،همشون یه بخش بزرگی از وجود منن.