هدایت شده از ۵۶۸
15.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♊️ ماجرای جالب میّتی که به خواب استاد انصاریان آمد...
💫 #آنسویمرگ👇
✔️@ansuiemarg_ir
هدایت شده از کانال حسین دارابی
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امیرالمؤمنین فرمود اون خبری که هیچوقت بیات نمیشه اینه که من صاحب شما هستم،....
#حسین_دارابی | عضوشوید 👇
http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
هدایت شده از کانال رسمی شهید امید اکبری
#پندانه از شهدا
❤️🌺دست نوشته شهیده فائزه رحیمی[ازشهداکرمان] پشت تصویرمقام معظم رهبری🌺❤️
✍با هر کس نباش!
باکسانی باش که تو را زیاد میکنند
وبدان هركس جز حق از تو مىكاهد
و ببين هنگامى كه با فلان شخص يا بهمان نفر مىنشينى،او چه چيزى رادرتو بزرگ مىكند؟!
خودش را؟
خودت را؟
دنيا را؟
و يا خدا را...؟
🌹کانال رسمی شهیدامیداکبری🌹
╭─┅─•❀♡❀♡•─┅─╮
@shahidomidakbari
╰─┅─•❀♡❀♡•─┅─╯
🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷
#روز_هشتم_چله
#سلام_امام_زمانم
#شهیده_فائزه_رحیمی
#شادی_روح_شهدا_صلوات
#اللﮩـم_عجـل_لولیـڪ_الفـرجــــ 🤲
#نشر_حداکثری_این_پست_نذر_فرج
#_تعجیل_درفرج_امام_زمان_صلوات
هدایت شده از 🎭... Aurora.Mikaelson.
ولی در مورد یه چیزی خیلی دلم میخواد صادقانه باهاتون صحبت بکنم.
اگر دقت بکنین من خیلی کم پیش میاد در مورد علایق خودم با بقیه شخصا صحبت بکنم،اونم بخاطر اینه که احساس تنهایی بهم دست میده و عملا ازش خوشم نمیاد.
ولی اگر نگاه بکنین من همیشه در مورد علایق شما،اینکه جدیدا چی خوندین،چی کردین،چی رو دنبال کردین،چی دیدین و .... و حتی چیزایی که باهاشون خیلی جورین صحبت میکنم و میذارم بشینین کنارم و تا میتونین در موردش صحبت بکنین و شاید حتی خودم خیلی بیشتر از قبل همراهتون دنبالش کنم و براتون حتی چیزمیز هم ازش بیارم.
ولی این موضوع خیلی اذیتم میکنه که گاهی اوقات وقتی یه چیزی رو بروز میدم یه کاری میکنین که کلا پشیمون بشم در مورد یه چیزی باهاتون صحبت کردم(این شامل چیزهایی که پیوی،گروه ها،و دیلیم میگم،شامل همشون میشه)
پس بیاین یه اتمام حجت بکنیم؛اگر با این کارتون من رو اذیت کردین،حتی یه ذره،واقعا نباید بعدش انتظار به خصوصی از من داشته باشین.
شاید یه چیز خیلی کوچیک یا بی اهمیتی به نظر برسه
ولی برای من،چیزهایی که مینویسم،کارهایی که میکنم،و علایقی که به اشتراک میذارم،همشون یه بخش بزرگی از وجود منن.
هدایت شده از 🎭... Aurora.Mikaelson.
امیرالمومنین:
اگر دنیا را به منافق دهم که مرا دوست بدارد ، چنین نکند
و اگر با شمشیرم بر بینی مومن زنم که مرا دشمن بدارد ، چنین نکند
.
.
ولادت با سعادت حیدر کرار،مصداق بارز رنگ سبز اصیل(فقط خودمم میفهمم یعنی چی)💚✨هزاران هزار هزاااار بار موبارک.
هدایت شده از ☫تولید و توزیع تریاک اصل«شعبه²»☫
هنوز مانده به یادم شبی که میگفتی
تو اشک هم شوی از چشمِ من نمیافتی!
هدایت شده از یتیم خونه رهان-
🔴 ضمن تبریک میلاد باسعادت مولی الموالی امیر المومنین علی بن ابی طالب علیه صلوات المصلین من الملائکة و الناس اجمعین حضور عزیز گرامی .
* این متن عبرت آموز است لطفا با دقت و تأمل مطالعه بفرمایید !*
🔹آنروز که ابوبکر را با تعداد اندکی رأی برمسند نشاندند ، علی (ع) شکست نخورد، مردم بودند که سرنوشت خود را به تباهی سپرده و شکست خوردند...
آنروز که مردم در پی دادخواهی علی و یار خواهی. او سکوت کرده و به ندای او لبیک نگفتند ، مردم شکست خوردند و علی شکست نخورد .
🔹آنروز که عمر تنها با یک رأی ابابکر ( منصوب از طرف او ) بر مسند خلافت تکیه زد ، علی (ع) کوچک نشد، مردم اشتباهشان را تکرار کردند رفوزه شدند و شکست خوردند ...
🔹آنروز که شورای شش نفره منصوب از سوی عمر، عثمان را برعلی (ع) ترجیح داد و به صدارت نشاند خواص در تباهی خود غوطه ور بود و در تمام تحوالات گذشته پیوسته به مردم و اسلام خیانت کرد اینجا هم علی (ع) شکست نخورد و خواص و مردم هردو با هم مردود شدند .
♦️ولی آنروز که علی (ع) به خواست مردم بر مسند خلافت نشست، خود را پیروز نمی دانست بلکه مسئول می دانست، آنروز فقط مردم پیروز شدند....
♦️آنروز هم که شمشیر اشقی الاشقیا فرق علی (ع) را شکافت، باز هم علی (ع) شکست نخورد، چون فرمود: فزت و رب الکعبه.. بخدای کعبه رستگار شدم .
واین پیروزی بزرگترین پیروزیست که رستگار شوی...
اما آنروز باز هم مردم بودند که شکست خوردند...
♦️وآنروز که در کربلا، سر حسین (ع) و هفتادودو تن از یارانش به نیزه رفت و زینب (س) واسرا را به نام خارج شدگان از دین! در شهرها و بلاد و شام و خرابه های آن گرداندند ومردم هلهله کنان به دورشان جمع شدند ..باز هم این مردم بودند که شکست خوردند....
شاید تمام روزهایی که مردم شکست خوردند نفهمیدند که شکست خورده اند وبرطبل شادی کوبیدند..و این قصه شکست مردم چیز عجیبی نیست، که تاریخ همچنان ادامه دارد...
مسئله چیست ؟ مسئله امامت و ولایت از صدر اسلام تا کنون خاری بوده در چشم دشمنان این دین؛ دردی که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز برای دشمن تازگی دارد تا آنجا که دیده میشه حنجره هایی از درون اسلام هم با این مسئله مشکل دارن تا جایی که بعضی از اونایی که ملبّس به لباس پیغمبر هم هستند !!!در مقام_حرف معتقدند، از همه حتی از امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف هم، می شود انتقاد کرد.اما برای خود و نزدیکانشان تاب آوری کوچکترین انتقاد را هم ندارد .
🔹ازشهید نواب پرسیدن:چرا آرام نمی نشینی؟ ببین آیت الله بروجردی ساکت است.
نواب گفت:
آقای بروجردی سرهنگ است، و من سربازم!
سربازاگرکوتاهی کند، سرهنگ مجبور میشودبیاید وسط!!...
☘️هر بار که رهبری می آید وسط میدان، این ، یعنی ما سربازها کم گذاشته ایم..
بهوش باشیم و مرتب خودمان را بروز کنیم و ببینیم کجای قافله امام خود قرار داریم ، سربازیم مطیعیم ، پیرویم ، یا بی حال و ساکت و منفعل و یا در صف منتقدین امامت و ولایت و یا در صف و جنود ابلیس و شیطان قرار داریم و ناخواسته در زمین او و بفرمان شیطان عمل میکنیم ؟!
همیشه از خود و احوال خود جویا شویم که در کجای کاریم !
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...
: 🟩 * هان ای شیعه هان ای دوستداران اهلبیت هان ای وطن دوستان گرامی و عزیز !! اگر نماز قضا شد میشه جبران کرد.*
🟩 *اگر روزه قضا شد قابل جبرانه .*
*ولی اگر دفاع از ولایت نکردی و ولی تنها شد این را تاریخ به ما آموخته که دیگر قضا نمیشه، تاریخ به ما میگه نمیشه جبران کرد.*
یکبار در سقیفه قضا شد، حضرت زهرا "سلام الله علیها" را شهید کردند.
یکبار در صفین قضا شد، حضرت علی "علیه السلام" را شهید کردند.
یکبار در کوفه قضا شد، تابوت امام حسن "علیه السلام" را تیرباران کردند.
یکبار در کربلا قضا شد، بر پیکر امام حسین "علیه السلام" اسب تازاندند.
مواظب باشیم از ولی جا نمانیم "ولایتمان" قضا نشود.
*بصیرت چیست؟ به زبان ساده و روان یعنی* *تشخیص حق از باطل در زمان خاص خودش*
*منتظران ویاوران مهدی "عجل الله تعالی فرجه الشریف " همانند حاج قاسم مطیع و سرباز رهبراند * به پای اسلام اینگونه باشیم انشاالله
لطفا در باز نشر این نوشته حد اکثر سعی و تلاش بنمایید
https://eitaa.com/BitterTea/1556
الان فهمیدم اولین کاری که باید بکنم اینه که مشقای استاد رو فردا بنویسم و براش بفرستم که اگه نت ملی بشه یا نشه براش فرستاد بیچاره ام💀
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
🚨 فوری و مهم
پیام مردمی در مورد اتفاقات امروز آبدانان:
سلام در مورد آبدانان این پیام رو خواهش می کنم تو کانالتون بذارید. من معلمم و آبدانان هستم و همه چیز رو خودم به چشم دیدم.
تجمع امروز یه تجمع مثل تجمع اصفهان بود که اصلا توسط نهادهای رسمی برنامه ریزی شده بود.
جمعیت پر از آقایون حزب الهی و خانم های چادری و حتی بچه های کوچیکشون بود و خیلی از مسیولین هم تو تجمع بودند.
تجمع اعتراضی خیلی خوب و مسالمت آمیز داشت پیش میرفت و مطالبات بیشتر پیرامون کشاورزی و خشکسالی و بیکاری بود. مردم به پلیس گل میدادن و پلیس هم گل میداد و...(کلیپهاش هم حتی پخش شده)
از اواخر تجمع و نزدیکهای غروب یه تعداد آدمی که صورتهاشون رو پوشونده بودن(که نصفشون زن بودن ولی در کمال تعجب لباسهای مردونه پوشیده بودن) اومدن تو جمعیت و شروع کردن به شعارهای ناجور و سنگ زدن و...
تا چند دقیقه مردم واقعا فکر می کردند دوربین مخفیه و کسی داره دوربین مخفی میگیره. حتی خودم همین فکر رو کردم.
یه هویی شروع کردن به آتیش زدن و رفتن سمت فروشگاهها و غارت فروشگاهها
متاسفانه سلاح داشتن و شروع کردند تیراندازی کور به سمت مردم که خیلی دردناک بود و خیلی از بچه ها و زنها زیر دست و پا میفتادن.
با تاریک شدن هوا پستهای برق رو در نقاط مختلف شهر آتیش زدن و برق خیلی جاها فطع شد که خیلی فضای بدی بود و واقعا همه حس ناامنی داشتیم.
مردم و حتی نیروهای امنیتی شوکه شده بودند و همین باعث شد کمی طول بکشه جمع کنند اونهارو.
لابلای مردم شهر قایم میشدند و شهار میدادند و پلیس به خاطر حضور خانمها و بچه ها که اکثرا هم چادری بودند حتی نمی تونست گاز اشک آور بزنه.
بعد از این با رفتن مردم به خونه هاشون و تنها شدن اون جمعیت خرابکار پلیس باهاشون درگیر شد و خیلی هاشون رو دستگیر کرد و حتی مردم هم دنبالشون کردن تو کوچه پس کوچه ها گرفتنشون و شهر آروم شد و برق رو هم وصل کردند بچه های اداره برق.
خلاصه تظاهرات مردمی و رسمی رو به گند کشیدن و الان هم دارن تو تلگرام و اینستاگرام مصادره اش می کنند و کلا وارونه جلوه میدن.
تمام کلیپهایی که میبینید مردم و حتی کلی خانم چادری دارن شعار میدن صدا گذاری شده و شعار اصلی شعارهای دیگه بوده.
متاسفانه تیراندازی کور هم کردند و من شنیدم چند نفر شهید شدند ولی خبر دقیق ندارم.
خدا به همه مردم ایران رحم کنه با این دشمنای خبیثی که داریم
@farsitweets