هدایت شده از 🎭... Aurora.Mikaelson.
امیرالمومنین:
اگر دنیا را به منافق دهم که مرا دوست بدارد ، چنین نکند
و اگر با شمشیرم بر بینی مومن زنم که مرا دشمن بدارد ، چنین نکند
.
.
ولادت با سعادت حیدر کرار،مصداق بارز رنگ سبز اصیل(فقط خودمم میفهمم یعنی چی)💚✨هزاران هزار هزاااار بار موبارک.
هدایت شده از ☫تولید و توزیع تریاک اصل«شعبه²»☫
هنوز مانده به یادم شبی که میگفتی
تو اشک هم شوی از چشمِ من نمیافتی!
هدایت شده از یتیم خونه رهان-
🔴 ضمن تبریک میلاد باسعادت مولی الموالی امیر المومنین علی بن ابی طالب علیه صلوات المصلین من الملائکة و الناس اجمعین حضور عزیز گرامی .
* این متن عبرت آموز است لطفا با دقت و تأمل مطالعه بفرمایید !*
🔹آنروز که ابوبکر را با تعداد اندکی رأی برمسند نشاندند ، علی (ع) شکست نخورد، مردم بودند که سرنوشت خود را به تباهی سپرده و شکست خوردند...
آنروز که مردم در پی دادخواهی علی و یار خواهی. او سکوت کرده و به ندای او لبیک نگفتند ، مردم شکست خوردند و علی شکست نخورد .
🔹آنروز که عمر تنها با یک رأی ابابکر ( منصوب از طرف او ) بر مسند خلافت تکیه زد ، علی (ع) کوچک نشد، مردم اشتباهشان را تکرار کردند رفوزه شدند و شکست خوردند ...
🔹آنروز که شورای شش نفره منصوب از سوی عمر، عثمان را برعلی (ع) ترجیح داد و به صدارت نشاند خواص در تباهی خود غوطه ور بود و در تمام تحوالات گذشته پیوسته به مردم و اسلام خیانت کرد اینجا هم علی (ع) شکست نخورد و خواص و مردم هردو با هم مردود شدند .
♦️ولی آنروز که علی (ع) به خواست مردم بر مسند خلافت نشست، خود را پیروز نمی دانست بلکه مسئول می دانست، آنروز فقط مردم پیروز شدند....
♦️آنروز هم که شمشیر اشقی الاشقیا فرق علی (ع) را شکافت، باز هم علی (ع) شکست نخورد، چون فرمود: فزت و رب الکعبه.. بخدای کعبه رستگار شدم .
واین پیروزی بزرگترین پیروزیست که رستگار شوی...
اما آنروز باز هم مردم بودند که شکست خوردند...
♦️وآنروز که در کربلا، سر حسین (ع) و هفتادودو تن از یارانش به نیزه رفت و زینب (س) واسرا را به نام خارج شدگان از دین! در شهرها و بلاد و شام و خرابه های آن گرداندند ومردم هلهله کنان به دورشان جمع شدند ..باز هم این مردم بودند که شکست خوردند....
شاید تمام روزهایی که مردم شکست خوردند نفهمیدند که شکست خورده اند وبرطبل شادی کوبیدند..و این قصه شکست مردم چیز عجیبی نیست، که تاریخ همچنان ادامه دارد...
مسئله چیست ؟ مسئله امامت و ولایت از صدر اسلام تا کنون خاری بوده در چشم دشمنان این دین؛ دردی که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز برای دشمن تازگی دارد تا آنجا که دیده میشه حنجره هایی از درون اسلام هم با این مسئله مشکل دارن تا جایی که بعضی از اونایی که ملبّس به لباس پیغمبر هم هستند !!!در مقام_حرف معتقدند، از همه حتی از امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف هم، می شود انتقاد کرد.اما برای خود و نزدیکانشان تاب آوری کوچکترین انتقاد را هم ندارد .
🔹ازشهید نواب پرسیدن:چرا آرام نمی نشینی؟ ببین آیت الله بروجردی ساکت است.
نواب گفت:
آقای بروجردی سرهنگ است، و من سربازم!
سربازاگرکوتاهی کند، سرهنگ مجبور میشودبیاید وسط!!...
☘️هر بار که رهبری می آید وسط میدان، این ، یعنی ما سربازها کم گذاشته ایم..
بهوش باشیم و مرتب خودمان را بروز کنیم و ببینیم کجای قافله امام خود قرار داریم ، سربازیم مطیعیم ، پیرویم ، یا بی حال و ساکت و منفعل و یا در صف منتقدین امامت و ولایت و یا در صف و جنود ابلیس و شیطان قرار داریم و ناخواسته در زمین او و بفرمان شیطان عمل میکنیم ؟!
همیشه از خود و احوال خود جویا شویم که در کجای کاریم !
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...
: 🟩 * هان ای شیعه هان ای دوستداران اهلبیت هان ای وطن دوستان گرامی و عزیز !! اگر نماز قضا شد میشه جبران کرد.*
🟩 *اگر روزه قضا شد قابل جبرانه .*
*ولی اگر دفاع از ولایت نکردی و ولی تنها شد این را تاریخ به ما آموخته که دیگر قضا نمیشه، تاریخ به ما میگه نمیشه جبران کرد.*
یکبار در سقیفه قضا شد، حضرت زهرا "سلام الله علیها" را شهید کردند.
یکبار در صفین قضا شد، حضرت علی "علیه السلام" را شهید کردند.
یکبار در کوفه قضا شد، تابوت امام حسن "علیه السلام" را تیرباران کردند.
یکبار در کربلا قضا شد، بر پیکر امام حسین "علیه السلام" اسب تازاندند.
مواظب باشیم از ولی جا نمانیم "ولایتمان" قضا نشود.
*بصیرت چیست؟ به زبان ساده و روان یعنی* *تشخیص حق از باطل در زمان خاص خودش*
*منتظران ویاوران مهدی "عجل الله تعالی فرجه الشریف " همانند حاج قاسم مطیع و سرباز رهبراند * به پای اسلام اینگونه باشیم انشاالله
لطفا در باز نشر این نوشته حد اکثر سعی و تلاش بنمایید
https://eitaa.com/BitterTea/1556
الان فهمیدم اولین کاری که باید بکنم اینه که مشقای استاد رو فردا بنویسم و براش بفرستم که اگه نت ملی بشه یا نشه براش فرستاد بیچاره ام💀
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
🚨 فوری و مهم
پیام مردمی در مورد اتفاقات امروز آبدانان:
سلام در مورد آبدانان این پیام رو خواهش می کنم تو کانالتون بذارید. من معلمم و آبدانان هستم و همه چیز رو خودم به چشم دیدم.
تجمع امروز یه تجمع مثل تجمع اصفهان بود که اصلا توسط نهادهای رسمی برنامه ریزی شده بود.
جمعیت پر از آقایون حزب الهی و خانم های چادری و حتی بچه های کوچیکشون بود و خیلی از مسیولین هم تو تجمع بودند.
تجمع اعتراضی خیلی خوب و مسالمت آمیز داشت پیش میرفت و مطالبات بیشتر پیرامون کشاورزی و خشکسالی و بیکاری بود. مردم به پلیس گل میدادن و پلیس هم گل میداد و...(کلیپهاش هم حتی پخش شده)
از اواخر تجمع و نزدیکهای غروب یه تعداد آدمی که صورتهاشون رو پوشونده بودن(که نصفشون زن بودن ولی در کمال تعجب لباسهای مردونه پوشیده بودن) اومدن تو جمعیت و شروع کردن به شعارهای ناجور و سنگ زدن و...
تا چند دقیقه مردم واقعا فکر می کردند دوربین مخفیه و کسی داره دوربین مخفی میگیره. حتی خودم همین فکر رو کردم.
یه هویی شروع کردن به آتیش زدن و رفتن سمت فروشگاهها و غارت فروشگاهها
متاسفانه سلاح داشتن و شروع کردند تیراندازی کور به سمت مردم که خیلی دردناک بود و خیلی از بچه ها و زنها زیر دست و پا میفتادن.
با تاریک شدن هوا پستهای برق رو در نقاط مختلف شهر آتیش زدن و برق خیلی جاها فطع شد که خیلی فضای بدی بود و واقعا همه حس ناامنی داشتیم.
مردم و حتی نیروهای امنیتی شوکه شده بودند و همین باعث شد کمی طول بکشه جمع کنند اونهارو.
لابلای مردم شهر قایم میشدند و شهار میدادند و پلیس به خاطر حضور خانمها و بچه ها که اکثرا هم چادری بودند حتی نمی تونست گاز اشک آور بزنه.
بعد از این با رفتن مردم به خونه هاشون و تنها شدن اون جمعیت خرابکار پلیس باهاشون درگیر شد و خیلی هاشون رو دستگیر کرد و حتی مردم هم دنبالشون کردن تو کوچه پس کوچه ها گرفتنشون و شهر آروم شد و برق رو هم وصل کردند بچه های اداره برق.
خلاصه تظاهرات مردمی و رسمی رو به گند کشیدن و الان هم دارن تو تلگرام و اینستاگرام مصادره اش می کنند و کلا وارونه جلوه میدن.
تمام کلیپهایی که میبینید مردم و حتی کلی خانم چادری دارن شعار میدن صدا گذاری شده و شعار اصلی شعارهای دیگه بوده.
متاسفانه تیراندازی کور هم کردند و من شنیدم چند نفر شهید شدند ولی خبر دقیق ندارم.
خدا به همه مردم ایران رحم کنه با این دشمنای خبیثی که داریم
@farsitweets
هدایت شده از شراب و ابریشم...
.
بعد از نماز ظهر و عصر، چند دقیقه برای بانوان معتکف دربارهی فضائل امیرالمؤمنین صحبت کردم.
صحبتهام که تموم شدم چند نفر از خانومها اومدن جلو گفتن چقدر کلامتون شیرین و جذابه، چقدر خوب حرف میزنید.
راست میگفتند کلامم شیرین و جذاب بود و خیلی خوب حرف زدم، اما نَه بخاطر اینکه مهارت خاصی دارم، بلکه دقیقا بخاطر اینکه ارادت خاصی دارم!
من با تمام قلبم امیرالمؤمنین رو دوست دارم و همین سبب میشه وقتی دربارهی ایشون حرف میزنم، حرفهام حلاوت داشته باشه.
احساس میکنم وقتی میگم الْحَمْدُلِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِالْمُؤْمِنِینَ، میتونم یک شهر رو با برق چشمهام روشن کنم!
و اونقدر شعف در صورتم مینشینه که میتونم تمام غصههای عالم رو در شور و شوقم، حل کنم!
آدمها فکر میکنند من خوب حرف میزنم که براشون لذت بخشه، ولی من فقط دارم قدری از لذتی که خودم احساس میکنم رو به جان اونها میریزم.
من با کلمه کلمهای که دربارهی امیرالمؤمنین میگم لبریز میشم و همین سبب میشه که با اشتیاق آنچه میدونم رو بیان کنم و مخاطب به اشتباه فکر میکنه من خوب صحبت میکنم!
من فقط عشق رو با اونها قسمت میکنم و این طعم عشقه که اینهمه شیرین و جذابه و نه کلام سخنران!
به قول مرحوم کاظم بهمنی:
من که نوشاندم به قلبم شربت عشق تو را
لذتش را با تمام شهر قسمت میکنم❤️
.