هدایت شده از شیطان
شما هیچوقت نفهمیدید به اینترنت اعتیاد دارید تا زمانی که قطع شد.
این چند روز به اجبار و ناخواسته، اعتیاد به اینترنت رو ترک کردید.
بعضیاتون عین این معتادایی شده بودید که انگار مواد بهش نرسیده و دربه در دنبال وصل شدن اینترنت بود و هعی اینترنت رو خاموش و روشن میکرد، نگران و مضطرب که چرا وصل نمیشه😤
کلافگی از بعضیا میبارید که من الان بدون اینترنت چیکار کنم!
بگذریم 😉
یواش یواش اعتیاد به اینترنت داشت از بدنتون خارج میشد و داشتید به زندگی بدون اینترنت عادت میکردید که خدارو هزاران بار شکر که وصل شد.
واقعا خوشحالم.
نگران بودم از بهترین تله من خارج شید و دیگه نبینمتون :(
شما هیچوقت نفهمیدید به اینترنت اعتیاد دارید تا زمانی که قطع شد.
شما هیچوقت نفهمیدید از زندگی نرمال و طبیعی خودتون خارج شدید تا زمانی که اینترنت قطع شد.
الان تنها نگرانی ای که دارم اینه که نکنه اونی که به زندگی بدون اینترنت عادت کرده، بخواد این رویه رو ادامه بده😓
نکنه دیگه وقتشو با اینستا و یوتیوب و اخبار های بیهوده پر نکنه😤
نکنه دیگه وقت و فکر و روحیه اش رو صرف جاهای دیگه به غیر از اینترنت بکنه 😤
نگرانم....
@Sheitan_graphy
جمع کردن و تطهیر سریع آثار خرابکاریها و تخریبها و تحریقهای شب گذشته وحوش آشوبگر از خیابانها، یکی دیگر از آن خطاهای مهم است. بگذارید آفتاب که زد و مردم عادی به خیابانها آمدند، با شهرهای سوخته و مساجد ویران شده و آمبولانسها و بانکها و نردهها و ساختمانهای تخریب شده توسط همشهریهاشان مواجه شوند. چیزی برای پنهانکردن و ماستمالی وجود ندارد. بگذارید مردم آثار جنایات و بدمستی اغتشاشگران را به چشم خود ببینند و میان خاکستر قدم بزنند و بفهمند که داعیهداران ساختن ایرانی بهتر، چه کسانند و چه بر سر اموال مردم آوردهاند. یکمشت اراذل و اوباش و راهزن رم کرده با ادعای تمدن دوهزاروپانصدساله هخامنشی و خون آریایی، که یک شبه اسکندروار آتش به سرزمین مادری میزنند! «مهدی مولایی»
هدایت شده از آی نقد | inaghd.ir
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️سواد رسانه ندارید، ریاضی در حد ضرب و تقسیم هم بلد نیستید؟😐
🔸آقا با یک ضرب و تقسیم ساده میشه فهمید این دوتا خنگ فرضتون کردن. افغانستانیه پشماش میریزه از اینکه کارگر ایرانی ماهی ۱۵۵ دلار حقوق میگیره درحالی که توی افغانستان همون کارگر ماهی ۱۲۵ دلار میگیره😐. حقوق ۱۰۰۰ افغانی رو تقسم به ۶۶ میکنه میرسه به عدد ۱۳۰😐
🤷♂هرکی همچین چیزی ببینه و باور کنه و به حال خودش گریه کنه و ناراحت بشه، رسما احمقه. احمقی که هرچیزی ببینه باور میکنه و حتی ریاضی رو در حد دبستان بلد نیست. مشکلات داریم ولی دلیل نمیشه که مشکلات رو گندهتر کنیم بکوبیم تو سر خودمون
🆔@inaghd_ir
#آی_نقد #سواد_رسانه
خدایا چرا جزوه رو همون موقع که گرفتم ننوشتم😭😂
اصلا ننوشتم باشه
پاک کردن حافظه پنهان تلگرامم دیگه چی بود😭😂
من الان چیکار کنم با اون مبحث