eitaa logo
شبهه
2 دنبال‌کننده
60 عکس
28 ویدیو
1 فایل
جمع آوری شبهه
مشاهده در ایتا
دانلود
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این ۲ دقیقه رو بشنویم و تفاوت نگاه حاج قاسم که برای ما متر و معیار انقلابیگری است با نگاه دوستان و خودمان مقایسه کنیم. آیا از نظر ایشان به هاشمی نقدی وارد نبود؟! آیا حاج قاسم که داعش رو زمین گیر کرد داره العیاذ بالله دروغ میگه و چاپلوسی میکند؟ خیر او میداند نمره ی هاشمی ۲۰ نیست ولی با دو اشتباه به او مثل ما صفر نمیدهد، نهایتا ۱۸ میدهد. او میداند اختلاف نظر طبیعی است و هرکس با تمام اختلافات پای انقلاب و اصول مانده است را انقلابی میبیند. او میداند فقط با همدلی و وحدت میشود، دین و انقلاب را جهانی کرد و زمینه ساز ظهور شد. یک لحظه تصور کنید همه ی ما چندمیلیون انقلابی مثل حاج قاسم فکر میکردیم، الان یک جبهه ی انقلاب ۸۰ میلیونی داشتیم. مثل حاج قاسم باشیم همه ی مشکلات حل میشود ... ☑️کانال جبهه انقلاب👇🏻 🇮🇷ʝoiη: @revolt_front ایتا|تلگرام|روبیکا.
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید مطهری: ما اگر باشیم میگیم: اینها انسان های بی ضرری هستند. ما به این مذهبی ها میگوییم آدم های خوب. نه؛ علی می‌گوید: شما به این دلیل مردم بسیار بدی هستید که تیرهایی هستید در دست شیطان ها! طبقه ی زیرک منافق همیشه از خشک مقدس ها به عنوان یک تیر برای زدن هدف های خود استفاده میکند. این مشکل بزرگ برای علی(ع) همیشه در طول تاریخ بوده و هست و همیشه آماده‌ها برای گول خوردن ها و برای تهمت زدن ها هستند... سوال؟ چرا شهید می‌گوید همیشه این دسته از مومنین که ما آنها را خوب تصور می‌کنیم تیری در دست شیطان ها هستند؟ ۱- انصار حزب الله در دهه هفتاد به گروه‌های سیاسی مختلف حمله میکرد. (بعد مشخص شد این حملات به فائزه هاشمی و ... توسط خود آن جریانات با فریب این مومنین و جلو انداختن آنها تدارک دیده شده است) ۲- بازنده کردن جبهه انقلاب در تمامی ادوار انتخابات از سال ۹۰ به بعد و ساختن رئیس جمهور برای اصلاح طلبان، هر باره و هر باره و هر باره (و بعد طلبکار کردن مومنین ایتایی از رهبر انقلاب و زدن ارکان نظام و شورای نگهبان و ...) ۳- ورود برخی مومنین به دو قطبی حجاب و فشار بر شهید رئیسی نتیجه: کشف حجاب گسترده و تبدیل شدن مسئله ی ساده ی فرهنگی (که به اصالت ایرانی گره خورده بود) به مسئله ای امنیتی ۴- سوژه کردن مومنین در جامعه با تجمع مرگ بر تلگرام آن هم با پرچم های حزب الله و فلسطین ۵- سوژه کردن مومنین در دنیا با لیسیدن ضریح و ...
شهید مطهری اگر امروز بود اینها که بر اکثر کانال های ایتایی مذهبی-انقلابی سوار هستند با تیر تهمت و تخریب، ترورش میکردند. این جلمبرهای متحجر (آنگونه که حضرت علی فرمود) سگ‌های هاری هستند که هاری آنها در حال گسترش بین مومنین است. مراقب باشید. انقلابی قرار بود سرباز کشورش باشد. نه شانه مال این و آن شانه مال به کافه و بلاگری و مجری‌گری و مجلس می‌رسد، اما تیمش چه؟! ما سرباز انقلاب هستیم. تا همینجا هم که وحشی های هار (طبق فرموده ی مولا علی) جوانان ما را حتی نسبت به رهبری طوری مردد کردند که به قول روح الله مومن نسب ۱۷ درصد از مومنین (تحت تاثیر محتواهای همینها و دو قطبی حجاب حاضر شدند پشت رهبر را خالی کنند و رای ندهند)، این رویه کافی است. بکوشید جامعه ی مذهبی وادار به فکر کردن شود و این منحرفین را بشناسد. @bachehay_bala
ویروس تردید.mp3
زمان: حجم: 9.5M
⁉️نگران بشویم یا نشویم؟! انتشار ویروس خطرناکی در جامعه به نام توسط بخش کوچک ولی پرصدایی از جامعه ی رسانه ای انقلابی!! لینک منابع فرمایشات رهبری در دیدارهای مختلف با اعضاء محترم مجلس خبرگان: https://khl.ink/f/3350 https://khl.ink/f/1412 https://khl.ink/f/58264 https://khl.ink/f/32162
این تحلیل رو بذارید کنار فرمایشات صریح رهبری در روز 12 آبان 1403 و این فاصله وحشتناک از فهم بیانات رو خودتون قضاوت کنید.
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻یک سوال از فرمانده موفق هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 🔹 سردار حاجی زاده: آینده رو چطور می بینید؟ 🔹پاسخ جالب ایشون رو از دست ندید 🔹این کلیپ متعلق به چند سال پیش است
🔆 نظر ژنرال ارتش شاهنشاهی پیرامون شاه! ✍ براساس سند محرمانه ساواک سرتیپ سیف الله ضرابی از افسران عالی رتبه ارتش شاهنشاهی پس از بازنشستگی به انگلیس مهاجرت کرد و در جمع ایرانیان ساکن لندن دست به افشاگری علیه محمدرضا شاه پهلوی می زده است 🔹 طبق این سند ضرابی در بین ایرانیان ساکن لندن چنین می گفته است: شاه ایران در خارج خصوصاً انگلستان اعتباری ندارد. یک رفتگر انگلیسی ارزشش از شاه بیشتر است. شاه به هیچ‌وجه به فکر ملت نیست. پولها و مکنت خود را به عناوین مختلف از ایران خارج می‌نماید هر وقت به اروپا یا خارج مسافرت می‌نماید جز خوشگذرانی و عیاشی منظور دیگری ندارد 🔹 من (سرتیپ ضرابی) عار دارم که در خارجه خود را ایرانی معرفی نمایم حتی حاضرم در انگلستان شاغل پست‌ترین کارها باشم و نگویند که یک نفر ژنرال ایرانی هستم... 🗞سند ساواک ۱۳۴۱/۶/۱۳ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است. 📡 @GhararGahShayeat
انتهای این همه هزینه و حضور در سوریه و لبنان توسط خیلی از برادرانی که واقعا هیچ کاری از دست‌شان بر نمی‌آید، نه هنر خاصی دارند که در منطقه نمونه‌اش باشد، نه کار خاصی از دست‌شان بر می‌آید که از عهده حاضرین بر نیاید. نهایت این سفرهای شخصی یا دولتی چیزی جز چند عکس یادگاری با ساختمان‌های تخریب‌شده بر اثر جنگ است؟ این روزها هر کسی از خانواده‌اش قهر می‌کند، راهی لبنان و سوریه می‌شود؛ شما چه طور؟ با این نیت می‌آیند که باری از دوش آوارگان بردارند، خود باری بر دوش آوارگان و خدام آن‌ها می‌شوند. به منطقه نیایید؛ توان خود را در داخل بگذارید و کمک‌های مردمی را بدون حضور خود، به منطقه ارسال کنید. @yakfiheleshareh حرف حساب! یکی از این عزیزان که معلوم نبود از طرف چه جریان و مجموعه ای به لبنان رفته بود؛ سفرنامه اش را منتشر کرد! باور کنید اگر بسم الله و لا حول ولا قوه را از ابتدای سخنرانی این بزرگوار حذف میکردید؛ هیچ فرقی با انچه شبکه عنتر اسراییل علیه ملت و جبهه مقاومت لبنان میگوید؛نداشت! چنان از ضعف ها و نابسامانی ها گفته که هر شنونده ای فکر میکند کار تمام است و مقاومت اضافه ماندگاری دارد! واقعا این روزها نمونه این اقایان زیاد میبینیم! به لبنان سفر میکنند تا پیام ضعف و عقب گرد تجویز کنند؟ متوجه نوع جدید باید بود! حزب الله زنده و پویا و پر توان است. دشمن جحود با چندین لشکر لب مرز لبنان دست و پا میزند و حریف چند تیم چریکی یاران نصرالله نیست! @bache_kavir
ویروس تردید.mp3
زمان: حجم: 9.5M
⁉️نگران بشویم یا نشویم؟! انتشار ویروس خطرناکی در جامعه به نام توسط بخش کوچک ولی پرصدایی از جامعه ی رسانه ای انقلابی!! لینک منابع فرمایشات رهبری در دیدارهای مختلف با اعضاء محترم مجلس خبرگان: https://khl.ink/f/3350 https://khl.ink/f/1412 https://khl.ink/f/58264 https://khl.ink/f/32162
🔰 برای تحلیل بهتر بحث ناترازی انرژی و خاموشی های برقی ، این گزارش مرکز پژوهشها را هم بخوانید. برخی دوستان عزیز در کانال های خود نوشتند مشکل این هست که دولت ، به نیروگاه ها گازوئیل کم داده ! خب عزیز من گزارش مرکز پژوهش ها را بخوان ، کلا ذخیره گاز مایع ( گازوئیل) و نفت کوره ( مازوت ) در شش ماه اول امسال کاهش پیدا کرده !!! 👈 بحث و دعوا سر رئیسی و پزشکیان نیست ، بحث این هست که ما باید علمی و مستند و بدون جناحی بازی حرف بزنیم عزیز من. کلا در این شش ماه اول سال ، ذخایر ما نسبت به سال قبل کاهش جدی داشته ، پس طبیعی هست گازوئیل کمتری به نیروگاه ها داده شود. متن کامل گزارش را هم از اینجا بخوانید https://www.alef.ir/news/4030821061.html در بحث های علمی و مستند که جای جناح بازی نیست ، خود رهبری دارد در بهمن سال قبل می گوید ما ناترازی داریم ، برخی طوری حرف می زنند که گویا تا الان هیچ ناترازی وجود نداشته !!!
❌❌ ریشه اصلی این مشکل برمیگرده به عدم آینده نگری و نساختن نیروگاه های قوی در دهه نود . مخصوصا زمانی که رهبری تاکید داشتند بر انرژی خورشیدی و دولت های وقت به این حرف رهبری عمل نکردند و تلاش زیاد نکردند . دولت شهید رئیسی تلاش بر رفع ناترازی کرد که در گزارش بالا مشاهده می کنید ناترازی 402 کمتر از 401 هست ، یعنی دولت تلاش هایی کرده ، اما خب در عرض سه سال نمیشد جبران اون همه خسارت چندین ساله رو کرد. هرچند ریشه ای تر بخواهیم نگاه کنیم مشکل اصلی از مجلس هفتم و آن مصوبه تثبیت قیمت ها شروع شد. زمان ریاست حداد عادل . دقیقش رو تحقیق کنین و پیگیری کنید . قانون تثبیت قیمت‌ها در سال 1383 در تحلیل ، باید یک موضوع رو از جنبه های مختلف دید ، نه فقط یک زوایه و با دید جناحی! گاهی یک تصمیم ، اثر مخربش در 10 الی 20 سال بعد روشن میشه !
تشکیل کمیتۀ عالی امنیتی ایران و عراق 🔹در سفر مشاور امنیت ملی عراق به تهران کمیتۀ عالی امنیتی دو کشور به ریاست احمدیان و همتای عراقی، تشکیل و دربارۀسوءاستفاده رژیم صهیونیستی و آمریکا از فضای عراق علیه ایران گفت‌وگو شد. 🔹در این نشست دو طرف توافق کردند با تکمیل و تعمیم توافقنامۀ امنیتی، سایر تهدیدهای مشترک، از جمله تهدیدهای نظامی و امنیّتی و اقتصادی را نیز پوشش دهند. @Farsna