💠 ﺧﺪﺍﯾﺎ !
✓ﺧﺮﻭﺝ ﺍﺯ ﻣﺎﻩ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ ﻣﻘﺎﺭﻥ ﺑﺎ ﺧﺮﻭﺝ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﮔﻨﺎﻫﺎﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺪﻩ...
✓ﺍﻟﻬﯽ ﻧﺼﯿﺮﻣﺎﻥ ﺑﺎﺵ ﺗﺎ ﺑﺼﯿﺮ ﮔﺮﺩﯾﻢ، ﺑﺼﯿﺮﻣﺎﻥ ﮐﻦ ﺗﺎ ﺍﺯ ﻣﺴﯿﺮ ﺑﺮﻧﮕﺮﺩﯾﻢ.
✓ﺍﻟﻬﯽ ﮐﯿﻨﻪ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﯿﻨﻪ ﻫﺎ ﯾﻤﺎﻥ ﺑﺰﺩﺍﯼ، ﺯﺑﺎﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻍ ﻭ ﺗﻬﻤﺖ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ
✓ﺍﮔﺮ ﻧﻌﻤﺘﻤﺎﻥ ﺑﺨﺸﯿﺪﯼ ﺷﺎﮐﺮﻣﺎﻥ ﮐﻦ، ﺍﮔﺮ ﺑﻼ ﺍﻓﮑﻨﺪﯼ ﺻﺎﺑﺮﻣﺎﻥ ﮐﻦ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺁﺯﻣﻮﺩﯼ ﭘﯿﺮﻭﺯﻣﺎﻥ ﮐﻦ .
"ﺁﻣﯿﻦ یارب العالمین"
پیشاپیش عید سعید فطر مبـارک باد
🎉🌺🌙عید سعید
🎉🌺🌙فطر
🎉🌺🌙بر شما
🎉🌺🌙دوستان
🎉🌺🌙عزيز
🎉🌺🌙وخانواده
🎉🌺🌙محترمتان
🎉🌺🌙مبـــارک باد
طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق تعالی
روزتون دلپذیر🌿🌸🪴
11.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واقعا اینروزها چقدر جاشون خالیه❤️
روزتان شهدایی ♡
8.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش جالب فرمانده محترم ارتش🎖
به عصبانیت و فحاشی یک سرباز🤭
۲۱ فروردین ۷۸ سالروز شهادت
سپهبد شهید صیاد شیرازی🌹
شادی روح این اسطوره بینظیر
در میدان نبرد و ایمان، صلوات🌷
┏━━ °•🖌•°━━┓
@jahad_tabein
┗━━ °•🖌•°━━┛
🕋 الْحَمْدُ لِلّٰهِ عَلَىٰ مَا هَدانا، وَلَهُ الشُّكْرُ عَلَىٰ مَا أَوْلانا
🌙 عید شد، عیدی به رحمت ده خداوندا به ما
💐 عید سعید فطر، عید بندگی بر شما مؤمنین روزه دار مبارک باد.
🔹جهت واریز وجوهات فطریه و کفاره میتوانید از طریق درگاههای ذیل اقدام نمایید؛
💳شماره کارت مجازی ۳۳۳۱-۵۰۰۵-۹۹۷۹-۶۰۳۷ (ویژه فطریه عام)
💳شماره کارت مجازی ۱۶۰۷-۵۰۰۶-۹۹۷۹-۶۰۳۷ (ویژه زکات فطریه سادات)
💳شماره کارت مجازی ۹۸۷۳-۵۰۰۶-۹۹۷۹-۶۰۳۷ (ویژه کفاره غیر عمد)
💳شماره کارت مجازی ۸۱۴۸-۵۰۰۷-۹۹۷۹-۶۰۳۷(ویژه کفاره عمد)
🔸️پرداخت حضوری از طریق پایگاههای کمیته امداد مستقر در مصلی نماز عید فطر و میادین اصلی شهر لواسان و فشم
🔹همچنین امسال ظرفیت دیگری نیز برای پرداخت فطریه پیشبینی شده و مردم متدین میتوانند از طریق نانوایی های دارای سهمیه آرد یارانه ای ( غیر آزادپز) و با استفاده از دستگاههای کارتخوان اختصاصی نانوایی ها، فطریه و کفاره خود را پرداخت نمایند.
*🌎 روابط عمومی کمیته امداد رودبارقصران و لواسانات
🚦چطور دنیای سرگرمی به برهوتی ویرانشهری تبدیل شد؟
🔸 بیش از شصت سال پیش، نیوتن مینو، رئیس تازۀ کمیسیون ارتباطات فدرال در آمریکا، در جمع گروهی از مدیران صنعت تلویزیون، شبکههای تلویزیونی را به باد انتقاداتی کوبنده گرفت. او گفت: شبکههای تلویزیونی فضا را با «انبوه مسابقهها، کمدیهای کلیشهای دربارۀ خانوادههایی بهشدت باورناپذیر، خون، دعوا، هرجومرج، خشونت، سادیسم، قتل،گانگسترها و کارتونها» پر کردهاند و دنیای سرگرمی را به «برهوتی عظیم» تبدیل کردهاند. مینو در زمانهای آن حرفها را زد که تلویزیون آمریکا سه شبکه بیشتر نداشت، و فقط چند ساعت در روز برنامه پخش میکرد.
🔹 ولی امروزه نمایشگرها که جایگاه اصلی سرگرمیاند، همیشه و همهجا هستند؛ حیطۀ سرگرمی آنقدر وسیع شده است که به سختی میشود از آن «بیرون» آمد. این وضعیت «غوطهوری در سرگرمی» اگرچه جدید است، اما از مدتها پیش موضوع بحث ادبیات «ویرانشهری» بوده است.
🔸 ویرانشهرها معمولاً یک ویژگی مشترک دارند: در زندگیِ سیاه و تباهشدهای که ترسیم میکنند «سرگرمی» جایگاهی ویژه دارد. جرج اورول در ۱۹۸۴ از دستگاهی به نام تلهاسکرین حرف میزند که هم برای مردم فیلم پخش میکند، هم آنها را رصد میکند. در فارنهایت ۴۵۱، اثر رِی بردبری نیز رژیم کتابها را میسوزاند، اما مردم را به تماشای تلویزیون تشویق میکند. نیل استیونسون نیز در رمان علمیتخیلیِ اسنو کرش، که سال ۱۹۹۲ چاپ شد، نوعی سرگرمی مجازی به نام «متاورس» را مجسم کرد که آدمها را چنان در خود غرق میکرد که اساساً میتوانستند در آن زندگی کنند.
🔹هدف سرگرمی در ویرانشهرها جاانداختنِ روایتی لذتبخش، اما مخدوش و تحریفشده از جهان در ذهن مردم است. روایتی که بیش از آنکه راه گریز باشد، اسباب اسارت آنهاست.
🔸 از این لحاظ، اغراقآمیز نیست اگر بگوییم وضعیت مستأصلکنندۀ سرگرمی در جهان واقعی ما، فاصلۀ چندانی با توصیفات ویرانشهری ندارد. ما همین الآن هم در متاورس زندگی میکنیم. هربار که صفحۀ گوشیمان را لمس میکنیم، به سرگرمشدن دعوت میشویم و وسوسهای زیر گوشمان میگوید: «حواست را به چیزی پرت کن، هرطور شده از ملال دوری کن، نسخۀ نمایشی رویدادها را به نسخۀ واقعیشان ترجیح بده.» هجومِ فراگیر سرگرمی، باعث شده است انتظار داشته باشیم زندگی واقعی همانطوری پیش برود که در نمایشگرهایمان پیش میرود.
🔹 هر طور حساب کنیم، این دنیا خطرناک است. ما چنان مغلوب سرگرمیهایمان شدهایم که خیالات گیج و مبهوتمان کردهاند و درکمان از واقعیت را از دست دادهایم.
🔸 فرقی نمیکند معتاد سریالهای نتفلیکس باشیم، یا ریلزهای اینستاگرام یا رقصهای تیکتاک، وقتی اقامتمان در چنین محیطی طولانی میشود، پردازش واقعیت از هر مجرایی غیر از سرگرمی سخت میشود. طوری به جَوّ اغراقشدۀ آن عادت میکنیم که نسخۀ حقیقیِ ساده و قدیمیِ چیزها بهتدریج در مقابل آن رنگ میبازد. ما هیجان میخواهیم و این عادت شناختی، از صفحۀ گوشیهایمان بیرون میآید و در تعاملات اجتماعی، مناسبات فرهنگی و انتخابهای سیاسیمان هم تأثیر میگذارد. آنوقت شاید هیچ نویسندۀ ویرانشهریای هم نتواند بگوید بعدش چه میشود.
🔹 نیل پستمن، چهل سال پیش، در کتاب سرگرمی تا سرحد مرگ، مردمی را توصیف کرد که به اسارت سرگرمی درآمدهاند. آیا پیشبینی او به حقیقت پیوسته است؟
📌 آنچه خواندید مروری کوتاه است بر مطلب «دیگر هیچ تمایزی وجود ندارد: خبرها به سرگرمی بدل شدهاند، و سرگرمیها به خبر» که در بیستونهمین شمارۀ مجلۀ ترجمان علوم انسانی منتشر شده است. این مطلب در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ در وبسایت ترجمان نیز بارگذاری شده است. این مطلب نوشتۀ مگان گاربر است و نسیم حسینی آن را ترجمه کرده است. برای خواندن نسخه کامل این مطلب و دیگر مطالب ترجمان، به وبسایت ترجمان سر بزنید.
📌 ادامۀ مطلب را در لینک زیر بخوانید:
https://B2n.ir/w52416
┏━━ °•🖌•°━━┓
@jahad_tabein
┗━━ °•🖌•°━━┛
🔺 نامه شهید صیاد شیرازی به کروبی، رئیس وقت بنیاد شهید برای پس گرفتن مسکن اهدایی وی به خانوادهاش
🔺سپهبد شهید صیاد شیرازی در سال 1366 بعد از آنکه متوجه شد با نامهنگاری همکارانش مهدی کروبی، رئیس وقت بنیاد شهید زمینی را در اختیار آنان قرار داده است تا مسکنی برای خانواده وی که در خانههای سازمانی قرار داشتند بسازد به بنیاد شهید پس داد.
🔺 انتشار به مناسبت ۲۱ فروردین ماه، سالروز شهادت شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی
┏━━ °•🖌•°━━┓
@jahad_tabein
┗━━ °•🖌•°━━┛
هدایت شده از کانال رسمی استاد حسن عباسی
28.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ انتقام میگیریم؟
💬 استاد حسن عباسی
🗓 ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
@Hasanabbasi_ir
22.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط ببینید❗❗
❌فرمول کوکا کولا در آمریکا دست یهود خبیث و عنود می باشد.
ببنید چطور هر ریالی که برای کالای صهیونیستی خرج میکنید صرف کشتار کودکان در غره میشود.❗
شهدای گمنام لواسانات و رودبار قصران
✨🧎 @ShohadaLavasanRodbarghasran