بهنظرم اگه پولدار بودم آدم جالبی میشدم. متاسفم بابت این فرصتی که از دست رفت.
دخترا اینجوریان که یه لباس رو دوبار نمیپوشن ولی به یه دیـ/ـوث ۴۸ بار فرصت میدن.
لعنتیا مگه هممون باهم فقیر نبودیم ؟ پس اینهمه ۱۷ پرومکس از کجا در اومد؟
تو نیاوران مامانه واسه بچه ش موچی نخرید؛ بچههه گفت این اون زندگی ایده آلی بود که گفتی برام میسازی؟ :))
تا دیروز coffee رو میخوندی کوفه
حالا نمیشه از کافی شاپ های شهر جمعت کرد.