به طرز وحشتناکی این اینترنت نداشتن تو ایران داره عادی میشه و این موضوع خیلی ترسناکه.
یکی از تفریحاتم سریع سین کردن پیام ایناییه که یه پیام میدن، میرن دو ساعت بعد میان. بمون مشتی، گرفتمت.
قبلا میگفتم جواب ابلهان خاموشیست. الان میگیرم ابله و خاندانشو باهم میشورم، پهن میکنم رو بند تا خشک بشن.
بیایید بپذیریم که زودتر خوابیدن هیچ تاثیری روی زودتر بیدار شدن نداره.
شما همین الان به دوس دخترت پیام بده بگو: عزیزم حس میکنم ازم ناراحتی, میشه دلیلشو بگی،
اگه سریع یه عیب ازت نکشید بیرون.
من از همه بانک ها یک کارت عابربانک گرفتم تا احتمال اینکه یه نفر پول اشتباهی به حسابم بزنه بیشتر بشه.
چرا باید من 23 ساله هنوز کارت ملی نداشته باشم ولی سگای ۱ سالهی سوئد شناسنامه داشته باشن؟!