20.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥 بعثت مردم ایران ...
🌻 @Smh_Doaei
سیاهمشق | سید محمدحسین دعائی
وقتی آقای شهید ما فرمودند اگر حادثهای رخ بدهد خداوند مردم را مبعوث میکند و وقتی رهبر جدید و عزیزمان فرمودند بعد از شهادت آقا، این مردم بودند که رهبری انقلاب را بر عهده گرفتند، یعنی این.
ببینید چطور منظومۀ فکری رهبر شهید و حکیم انقلاب را بهطور خلاصه، اما درست و دقیق تبیین میکند:
اینکه باید با تاریخ ایران آشنا بود؛
اینگه باید قدر جمهوری اسلامی را در مقایسه با حکومت قاجار و پهلوی دانست؛
اینکه نباید اجازه داد زشتیها و پلشتیهای قبل از انقلاب انکار شود؛
اینکه باید به حوادث جاری ملی و بینالمللی نگاه کلان تاریخی و تمدنی داشت؛
اینکه نزدیک قلهایم؛
اینکه در آستانۀ شکلگیری نظم نوین جهانی هستیم؛
اینکه ایران قوی شکل پیدا کرده است؛
اینکه ما میتوانیم؛
اینکه هزینۀ چالش، بهمراتب کمتر از هزینۀ سازش است؛
اینکه مقاومت در برابر نظام سلطه، یک راهبرد عقلانی است؛
اینکه عملیات هفت اکتبر برای اسرائیل یک شکست غیرقابلترمیم بود؛
اینکه جبهۀ مقاومت توانست هیمنۀ رژیم صهیونیستی و آمریکا را بشکند؛
اینکه ایران و جبهۀ مقاومت، نه فقط ضعیف نشده، بلکه قویتر هم شده است؛
اینکه روح سیدحسن و سنوار زنده است و میدانداری میکند؛
اینکه ما در آستانۀ یک جهش ژئوپلیتیک هستیم؛
اینکه برخورداری از عمق راهبردی برای ایران، از نان شب واجبتر است؛
اینکه حمایت از آرمان فلسطین، نه صرفا یک سیاست ایدئولوژیک، بلکه یک کنش واقعبینانۀ مطابق با منافع ملی است؛
اینکه برخی از مردم و روشنفکران، این واقعیتها را نمیدیدند، اما حالا دیگر همهچیز روشن شده؛
اینکه باید قدر فرصت بهوجودآمده را دانست؛
اینکه زمان، زمان پیشروی است، نه عقبنشینی؛
اینکه جنگ ما با دشمن، جنگ وجودی است؛
اینکه در مقابل تهاجم دشمن، چارهای جز یک نبرد عاشورائی و منطقهای نداریم؛
و اینکه همهچیز، نوید یک فتح بزرگ را میدهد.
درود خدا بر رهبر شهید انقلاب که هم با زعامت خود و هم با شهادت خود، این فتح بزرگ را به ارمغان آورد؛
و درود خدا بر این مردم که حالا نوبت بعثت آنهاست.
🌻 @Smh_Doaei
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دقیق، عمیق، متین، صریح، عاطفی، مصمم، فکور، غیور، جسور، هوشمند و هدفمند.
این تیپیکال دههنودیهای سیدعلی است.
انشاءالله با همین نسل، بر تمدن غرب غلبه میکنیم، گام دوم انقلاب را برمیداریم، به قله میرسیم و فریاد میزنیم:
العجل بقیةالله ...
🌻 @Smh_Doaei
سیاهمشق | سید محمدحسین دعائی
🔥 بعثت مردم ایران ... 🌻 @Smh_Doaei
خیلی سربسته و البته همراه با تأسفی عمیق، باید بگویم که:
در حوادث اخیر، عموم مردم، در مقایسه با بسیاری از خواص حوزوی و غیرحوزوی، عملکرد بهنگامتر، بهینهتر، متناسبتر، مؤثرتر و خداپسندانهتری داشتند.
و رضوان خدا بر رهبر شهید انقلاب که مثل خیلی از عرصههای دیگر، در شناخت مردم و ایمان به آنها، یگانه بود.
🌻 @Smh_Doaei
سیاهمشق | سید محمدحسین دعائی
🔥 بعثت مردم ایران ... 🌻 @Smh_Doaei
شاید تو شرائط فعلی، قضاوت دربارۀ عملکرد بعضی از تحولیافتهها، اون هم با تمرکز بر تطبیقهای تاریخی، اولویت نداشته باشه.
اما اگه بخوایم ورود درستی به این فضا داشته باشیم، به اون عزیزی که قبل از جنگ رمضان و شهادت رهبر عزیز انقلاب، به هر دلیلی عِرق انقلابی نداشته و اهل سینهزدن پای عَلَم جمهوری اسلامی نبوده، اما این شبها و روزها دلش برای ایران میتپه، میاد تو خیابون، پرچم میچرخونه، علیه آمریکا و اسرائیل شعار میده و با افتخار خودش رو سرباز جبهۀ حق میدونه، احتمالا نباید بگیم «توّاب»؛ بلکه باید بگیم «حرّ».
چون شاید دیر اومده باشه، اما تو بزنگاه اومده؛
اون هم یک بزنگاه تاریخی که جز با حضور مردم، تکلیفش مشخص نمیشه.
هرکسی که این روزها و شبها تو میدان حاضره، نه فقط شرافت و سلامت خودش رو نشون میده و نه فقط قدم بزرگی بهسمت سعادت شخصی برمیداره، بلکه داره در تحقق یک فتح بزرگ اجتماعی برای حقباوران و حقیاوران جهان مشارکت میکنه.
پس درود بر او ...
🌻 @Smh_Doaei
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از آیههای قرآن که خیلی عاشقشم، آیۀ ۴۱ سورۀ طاهاست؛ اونجایی که خداوند، خطاب به حضرت موسی علیهالسلام میفرماید:
وَ اصْطَنَعْتُكَ لِنَفْسِي
من تو رو برای خودم ساختم.
همۀ عالَم و آدم، مِلک خداست.
لِلَّهِ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَ مَا فِي الْأَرْضِ
اما نسبت بعضی چیزها به خدا و مالکیت خدا نسبت به بعضی چیزها، ویژه است.
مثلا با اینکه همۀ زمانها و مکانها مال خدا هستند، فقط به «ماه رمضان» و «کعبه» میگیم «شهرالله» و «بیتالله».
و این یعنی ماه رمضان و کعبه، بهطور ویژه مال خدا هستند و خدا یک عنایت ویژهای بهشون داره.
حکایت حضرت موسی هم همینه.
یعنی با اینکه همۀ انسانها مال خدا هستند، اما حضرت موسی بهطور ویژه مال خداست.
و این خیلی حسرتبرانگیزه.
و اما سؤال مهم:
چی میشه که یکنفر به یه همچین موقعیتی میرسه؟
جواب کوتاه اینکه:
رسیدن به این موقعیت، نتیجۀ عملکرد خود ما و البته تعلق ارادۀ خداست.
هرکسی که صادقانه همۀ وجودش رو برای خدا بدونه و همۀ وجودش رو در اختیار خدا بگذاره ـ چیزی که جز با یک «زندگی توحیدی، جهادی و استشهادی» ممکن نیست ـ خدا هم بهطور ویژه تحویلش میگیره و میشه مال خدا.
و خوشا به حال اون آقای عزیزی که مجسمۀ توحید، عشق، عبودیت، ایمان، یقین، صدق، اخلاص، جهاد و استقامت بود و همۀ وجودش سهم خدا شد.
و خوشا به حال ما که با او معاصر بودیم و او رو درک کردیم و در دورهای نفس کشیدیم که او نفس میکشید و عاشقش بودیم و با دیدن او معنای عشق رو فهمیدیم.
و البته بدا به حال ما که قراره تا آخر عمر، دلمون با دیدن تصویر و شنیدن صداش زیرورو بشه و در آتش فراقش بسوزیم ... 💔😭
🌻 @Smh_Doaei
لعنت خدا بر آن کافرکیشان بیشرف، نااهل، شیطانزده، حسود و خفاشصفتی که این همه خوبی، زیبایی و درخشندگی را تاب نیاوردند و با نامردی، بیرحمی، نگونبختی، سیاهدلی و بدطینتی تمام، این جان جوان از عشق خدا را از ما گرفتند ...
🌻 @Smh_Doaei
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اللّهم خُذ بقیّة عُمری و زِد فی عُمر سماحة السیّد القائد ...
خیلی دعا کردیم؛
اما نشد ... 💔
🌻 @Smh_Doaei
أ نبقی بعدک؟!
این جملهای است که همۀ دلدادهها آن را با حالتی مرکّب از تعجّب، توقّع، تغیّر و تعصّب به دلدار خود میگویند ...
آری؛
خوشا به حال شما که صادقانه عاشق بودید، پای حرفتان ایستادید و جانفدای رهبرتان شدید.
و بیچاره ما که نتوانستیم پیشمرگ او باشیم و حالا باید مدام این جمله را زمزمه کنیم که:
علی الدنیا بعدک العفا ...
🌻 @Smh_Doaei