کَربَلا خواهی اَگر اَز زِینَب کُبری بِگیر
چون کِلید کَربلا دَر اِختیار زِینَب اَست
⁶⁹🕊⛓️
『#فاتِح_خِیبـَــــࢪ ❥⇣•』___
➥︎ 𝒉𝒕𝒕𝒑𝒔://𝒆𝒊𝒕𝒂𝒂.𝒄𝒐𝒎/
@Snipar313┃):فاتح خیبر FATAH
13.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود🖤
『#فاتِح_خِیبـَــــࢪ ❥⇣•』___
➥︎ 𝒉𝒕𝒕𝒑𝒔://𝒆𝒊𝒕𝒂𝒂.𝒄𝒐𝒎/
@Snipar313┃):فاتح خیبر FATAH
917.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😎اسرائیل 😎
『#فاتِح_خِیبـَــــࢪ ❥⇣•』___
➥︎ 𝒉𝒕𝒕𝒑𝒔://𝒆𝒊𝒕𝒂𝒂.𝒄𝒐𝒎/
@Snipar313┃):فاتح خیبر FATAH
مىشَوَدنيمهِشَبىگوشهبيِناُلحَرَميِن،مَن فَقَطاَشکبِريزَمتُوتَمآشآبُکُنى؟!!❤️🩹
『#فاتِح_خِیبـَــــࢪ ❥⇣•』___
➥︎ 𝒉𝒕𝒕𝒑𝒔://𝒆𝒊𝒕𝒂𝒂.𝒄𝒐𝒎/
@Snipar313┃):فاتح خیبر FATAH
ولی فکر میکنم دعوا نیست بیشتر داریم بهشون میگیم این راهش نیس و دارن اشتباه فکر میکنن
🔺فاتـــــح خیبـــــࢪ 𝔽𝔸𝕋𝔼ℍ🔻
ولی فکر میکنم دعوا نیست بیشتر داریم بهشون میگیم این راهش نیس و دارن اشتباه فکر میکنن
ام منم آروم بودم و دعوا نداشتم تا جای که به رهبرم توهین شد کوثر جان🤓
🔺فاتـــــح خیبـــــࢪ 𝔽𝔸𝕋𝔼ℍ🔻
ام منم آروم بودم و دعوا نداشتم تا جای که به رهبرم توهین شد کوثر جان🤓
ولی یه مطلبی که هست
اینکه به امام حسین و یا بقیه امام ها بد و بیراه میگفتن و اون ها نه تنها ناراحت نمیشدن چه بسا اون هارو به راه راست هدایت میکردن وقتی ما عصبانی بشیم اون ها فکر میکنن که نقطه ضعف مارو پیدا کردن پس من و تو نباید عصبانی بشیم و باید بهشون بفهمونیم راهی که دارن میرن اشتباههه
بسم رب شهدا
سلام
ادمین جدیدم اسمم محسنه
دهه هشتادیم
رشتم انسانیه تهران سکونت داریم در حال حاظر
یه بسیجی فعالم هستم
خوشبختم از آشناییتون ❤️