پنهان نگشت در دلِ صد چاک، رازِ عشق
این خانهٔ شکسته، هوا را نگه نداشت...
- حزین لاهیجی .
بله دوستان !
عشق و دوست داشتن در فراق اگر زنده بماند عشق است، در وصال که همه ادعا دارند ..!
زخمی کهنهام،
سایهی رنجی پایان یافته،
دوستت دارم
و به لمسِ سرانگشانت
بر سایهی این زخم
دلخوشم...
- شمسلنگرودی .
دیالوگ امریکن بیوتی:
حالا اینقدر بزرگ شدی که بتونی مهمترین درس زندگی رو یاد بگیری: تو نمیتونی رو هیچکس به جز خودت حساب کنی .