آقای جلیلی بعد از صحبت های آقای پزشکیان ؛
بله بله منم موافقم دقیقا همینه منم میخواستم همینو بگم . سید خودت صحبتی نداری ؟ .
اقای پزشکیان ؛
شما که توی دولت سایه بودی میومدی تو آفتاب مشکلاتو حل میکردی .
رعایت ادب ، اخلاق و عدالتی که آقای پزشکیان به کار برد ، ستودنیه .
و این به خیلی ها ثابت شده است .
آقای پزشکیان :
جلیلی میگه ۸ درصد میخوام رشد بدم ؟ .
آقا من میرم کنار اصلا ولی اگه رشد نداد باید اعدامش کنیم .
والسلام .
- سکوتِ سفید .
آقای جلیلی بعد از صحبت های آقای پزشکیان ؛ بله بله منم موافقم دقیقا همینه منم میخواستم همینو بگم . س
با این فرمون ، احتمالا جمعه جلیلی هم به پزشکیان رای میده .😂
شبانگه به سر فکر تاراج داشت
سحرگه نه تن سر ، نه سر تاج داشت
به یک گردش چرخ نیلوفری
نه تاجی به جا ماند و نه نادری..
«گویی که خلق شدهایم تا در فراق یکدیگر بسوزیم
و گویی که وصالِ ما بر روزگار حرام است(:»