2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دژاووی این قسمت از محفل🙂🤌
منبع: hamed.Alhilou اینستا
"🤍@Hamin_mahfel"
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"تمام شیرزنهای جهان قربان آن زن که
کفیلی چون یل شیرافکن امالبنین دارد"
عرض تسلیتِ وفات عمهی سادات🖤🕯
#وفات_حضرت_زینب
"🤍@Hamin_mahfel"
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حاجی: یه صحفه ۴۳۴ رو نمیتونستی بگی🤣
فصل اول:سواد نداره بنده خدا 🤣
#حامین
#محفل_ستارهها
منبع: hamed.Alhilou
"🤍@Hamin_mahfel"
هدایت شده از 💚شمس القرآء💚
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دو فراز کوتاه اما پربار و خاص از قسمتِ³ محفل ستارهها.💫🌱
-بانهایتتوجهبهروحیاتکودکونوجوان،
همچنانشاهدتلاوتهایفنیودرجهیک
هستیم.🤝
#تلاوت | #قرآن
#محفل_ستارهها
#قاری | #حاج_حامد
💚@HamedShakernejad1362
هدایت شده از برنامه تلویزیونی محفل
✨ قسمت سوم
📺 شبکه نهال
🕠 بازپخش؛ دوشنبه ۱۵ دی ساعت ۲۰:۰۰
📺 شبکه سه سیما
🕦 دوشنبه ۱۵ دی ساعت ۲۱:۳۰
@mahfeltv3
هدایت شده از .²Telavat.Hamin².
یه جاش بود یه پسره اومده بود ۲۰ جزء حفظ بود
بعد حسنین اشتباهی از جلوتر پرسید😂😂
بعد حامد گفت ارههه (به منظور اینکه ضایع شدی)
😂😂
بعد حسنین گفت نههه می خواستم شما رو تست کنم
بعد بلند شد و گفت من یکم خسته شدم
بعد حامد گفت (کتابی که جلوته قرآنه داداش*)
داداششو خیلی خوب گفتت
بعد حسنین گفت شما بپرسید من با حاج آقا کار دارم😂
بعد همه زدن زیر خنده
خوشم نمیاد لو بدم اینجاهاشو فکر نکنم اینجاهاش پخش شه برا همین گفتم چون که نمی دونستن ۲۰ جزء حفظه ...
دیگه اصرار نکنین که جواب نمی دم
تا پخش ....
#ضبطخودممحفل۴
https://eitaa.com/telavatHamin
هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/95937379/3679 اول که رفتیم آقای مدرس اومدن گفتن خب متاسفانه برای حامد و حسنین یه مشکلی پیش اومده امروزنمیتونن بیان ضبط بعد همون لحظه دیدیم حاجی و سید اومدن تو و همه دست زدیم وجیغ کشیدیم سالن رف رو هوا 😂
بعدضبط اول که تموم شدحاجی سیدمثل همیشه رفتن پیش هم وبا هم حرف زدن یکم جابجا کردن تماشاگرارو بعدضبط دوم شروع شد ضبط دوم همین قسمت دیروز بودکه پخش شدکه خداروشکرچیزی وسانسور نکردن ضبط دوم که تموم شدهمه تماشاگراریختن سراساتیدکه عکس وامضا بگیرن بعد حاجی وحاج احمد انقدسریع رفتن که من اصن نفهمیدم کی ازصحنه خارج شدن اما سید گیرکرده بودبین ما نمیتونست بره آخرش انتظامات وعوامل اومدن سید وفراری دادن 😂😂
سیدجلال وآقای روحبخش وایسادن عکس گرفتن آخرش آقای روحبخش و عوامل بزوربیرون کردن 😂
#دایگو
هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
📪 پیام جدید
این حامینی ترین اتفاق زندگی منه
من از دوستم خواستم این عکس که حالت انیمشینی از عکس اساتید هست رو روی بوم بکشه
زمانش خیلی کم بود
و دو تا بوم بود نرسید
صرفا یکیش رو رسید بکشه به قول خودش هم نصفه نیمه
بعد من تصمیم داشتیم یکیش رو بدم به استاد حامد و اون یکی رو بدم به استاد حسنین
و در نهایت نشد و یه بوم داشتیم
وایسادیم ضبط تموم شه ( دیشب سانس آخر )
و رفتیم پیش زاده حسین
بهش گفتم اینو بده به استاد شاکرنژاد
و قرآنم رو بدین امضا کنن
گفت قرآن رو چطوری بهتون بدم
گفتم میمونیم اینجا
گفت یکم طول میکشه
برید پایین وایسید میایم
و رفت و اومد من با یه اتفاق حامینی روبه رو شدم که موندم :)
حالا ناشناس بعدی عکسش رو میفرستم
#دایگو
هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
📪 پیام جدید
کلی از زاده حسین تشکر کردم قشنگ اینطوری:
مرسیی
خیلی لطف کردین
ممنونم واقعععا
خدا خیرتون بده
(هنوز قران رو باز نکرده بودم)
بنده خدا اینطوری شد که بابا کاری نکردم خواهش میکنم
بعد رفتم باز کردم قرآن رو
و ذوق :))))
من گفته بودم بدین به استاد شاکرنژاد و بگید امضا کنه
بعد دیدم هر دوتاشون امضا کردن
اول هم استاد حسنین تو عکس مشخصه
بعد دقیقا دیروزش که تو ضبط بودیم همون جمله ای که دوستمون گفت رو یادم اومد :
استاد حامد : اثر همنشینی با شماست
استاد حسنین : نه نگاه کن هم نشینی من و شما فاصله زیاد داره
استاد حامد : پشت صحنه منظورم بود
و خب آره
این برا من شد سند حامین
#دایگو
هدایت شده از "حـــٰامینگـرافــ✨ــی"
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و بلاخره بعد از مدتها...🥲✨
#گرافیادیـــــت
@hamingraphy