هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/95937379/3679 اول که رفتیم آقای مدرس اومدن گفتن خب متاسفانه برای حامد و حسنین یه مشکلی پیش اومده امروزنمیتونن بیان ضبط بعد همون لحظه دیدیم حاجی و سید اومدن تو و همه دست زدیم وجیغ کشیدیم سالن رف رو هوا 😂
بعدضبط اول که تموم شدحاجی سیدمثل همیشه رفتن پیش هم وبا هم حرف زدن یکم جابجا کردن تماشاگرارو بعدضبط دوم شروع شد ضبط دوم همین قسمت دیروز بودکه پخش شدکه خداروشکرچیزی وسانسور نکردن ضبط دوم که تموم شدهمه تماشاگراریختن سراساتیدکه عکس وامضا بگیرن بعد حاجی وحاج احمد انقدسریع رفتن که من اصن نفهمیدم کی ازصحنه خارج شدن اما سید گیرکرده بودبین ما نمیتونست بره آخرش انتظامات وعوامل اومدن سید وفراری دادن 😂😂
سیدجلال وآقای روحبخش وایسادن عکس گرفتن آخرش آقای روحبخش و عوامل بزوربیرون کردن 😂
#دایگو
هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
📪 پیام جدید
این حامینی ترین اتفاق زندگی منه
من از دوستم خواستم این عکس که حالت انیمشینی از عکس اساتید هست رو روی بوم بکشه
زمانش خیلی کم بود
و دو تا بوم بود نرسید
صرفا یکیش رو رسید بکشه به قول خودش هم نصفه نیمه
بعد من تصمیم داشتیم یکیش رو بدم به استاد حامد و اون یکی رو بدم به استاد حسنین
و در نهایت نشد و یه بوم داشتیم
وایسادیم ضبط تموم شه ( دیشب سانس آخر )
و رفتیم پیش زاده حسین
بهش گفتم اینو بده به استاد شاکرنژاد
و قرآنم رو بدین امضا کنن
گفت قرآن رو چطوری بهتون بدم
گفتم میمونیم اینجا
گفت یکم طول میکشه
برید پایین وایسید میایم
و رفت و اومد من با یه اتفاق حامینی روبه رو شدم که موندم :)
حالا ناشناس بعدی عکسش رو میفرستم
#دایگو
هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
📪 پیام جدید
کلی از زاده حسین تشکر کردم قشنگ اینطوری:
مرسیی
خیلی لطف کردین
ممنونم واقعععا
خدا خیرتون بده
(هنوز قران رو باز نکرده بودم)
بنده خدا اینطوری شد که بابا کاری نکردم خواهش میکنم
بعد رفتم باز کردم قرآن رو
و ذوق :))))
من گفته بودم بدین به استاد شاکرنژاد و بگید امضا کنه
بعد دیدم هر دوتاشون امضا کردن
اول هم استاد حسنین تو عکس مشخصه
بعد دقیقا دیروزش که تو ضبط بودیم همون جمله ای که دوستمون گفت رو یادم اومد :
استاد حامد : اثر همنشینی با شماست
استاد حسنین : نه نگاه کن هم نشینی من و شما فاصله زیاد داره
استاد حامد : پشت صحنه منظورم بود
و خب آره
این برا من شد سند حامین
#دایگو
هدایت شده از "حـــٰامینگـرافــ✨ــی"
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و بلاخره بعد از مدتها...🥲✨
#گرافیادیـــــت
@hamingraphy
[𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲|سِلنِـہ]
و بلاخره بعد از مدتها...🥲✨ #گرافیادیـــــت @hamingraphy
یه سر به چنلش بزنید ادیتاشون زیادی قشنگه🤏
https://eitaa.com/joinchat/3814917559C15443d2223
خاطرات بچههایی که رفتن ضبط و اینجا میتونید بخونید🤏👀
پیامهای سنجاق شده
هدایت شده از 💚شمس القرآء💚
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پشت صحنهی محفلِ ستارهها.💫
- اینجا بعد از اتمام ضبط، استاد داشتن نکاتی رو در زمینه تلاوت به شرکت کننده توضیح میدادن...🤝
اگر دقت کنید چندجا صدای استاد قابل شنیدنه.👂🏻🤏🏻
#ارسالی
#حاج_حامد
#محفل_ستارهها
💚@HamedShakernejad1362
هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
📪 پیام جدید
عطرین میشه بگی کیا محفل 4 هستن؟؟
#دایگو
سید حسنین، حاجحامد، حاجآقا ابوالقاسمی، سید جلال، حجتالاسلام طباطبایی نژاد، ابومصطفی سالارزهی
هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
بار دوم تو سانس دوم بود که سید داشت میرفت بالا هدیه بده مهمون گفت من بیام یا شما میاین داشت بلند میشد گفت نه من میام یکم از محاصرین و شیاطین دور باشم
اومدن بالا و هدیه رو دادن بعد مهمونه به حاجی گفت توام بیا حاجی هم رفت مهمونه گفت خب اشتی کنین دیگ
سید گفت فرشتگان و (منظورش خودش بو) شیاطین(حاجی) اصلا به هم جذب نمیشن سید داشت میرفت سمت حاجی که بغلش کنه گفت عه هولم ندین هولم ندین😂😂
بعد یه بغل نه پشت تلویزیون بلکه با چشمای خودت من سانس دوم رفتم بالا نشستم
بعد از بغل سید دستشو گذاشت رو شونه حاجی گفت عه چطوریییی خب ما بریم باهم حرف بزنیم مهمونه گفت حرفاتونو که زدین الان وقته.... سریع رسالت گفت عه عه تشویق کنین عزیزان رو
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
رسالتتتت😭😂 بزار ببینیم وقت چیه
#خاطره