هدایت شده از "حـــٰامینگـرافــ✨ــی"
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه بر سرِ زبانند و تو در میانِ جانی:)🤍🫂
#گرافیادیـــــت
پست مشترکِ چنل حامین گرافی و پیجِ شاکر نژاد ورد🥲💘؛
➺@hamingraphy
➺@shakernejad_world
هدایت شده از برنامه تلویزیونی محفل
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨ قسمت بیست و هشتم
🔸 شنبه ۱۱ بهمن
📺 شبکه نهال
🕟 ساعت ۱۶:۰۰
🕠 بازپخش؛ ساعت ۲۰:۰۰
📺 شبکه سه سیما
🕦 ساعت ۲۱:۳۰
🕢 بازپخش؛ ساعت ۷:۳۰
@mahfeltv3
هدایت شده از "حـــٰامینگـرافــ✨ــی"
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دارد آغوشی که آسان می کند دشوارِ ما:)🫂🫀
#گرافیادیـــــت
@hamingraphy
هدایت شده از "حـــٰامینگـرافــ✨ــی"
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-قسمت حذف شده محفل
اجرای پانتومیم سید حسنین
منبع: روبیکا @telavatquran62
@hamingraphy
هدایت شده از 💚شمس القرآء💚
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مثل قصههایی که بابابزرگ برای من و حسنین میگه...😂🤏
+ حاج احمد امپراتور ظرفیتن!🤌🏻👀
#ادیت
#حاج_احمد
#حاج_حامد
#سید_حسنین
#محفل_ستارهها
💚@HamedShakernejad1362
هدایت شده از 💚شمس القرآء💚
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فراز کوتاهی از آیه پویش امروز؛
عَــبَــسَ وَ تَــوَلَّــیٰ...✨🌚
#تلاوت | #قرآن
#محفل_ستارهها
#قاری | #حاج_حامد
💚@HamedShakernejad1362
هدایت شده از .²Telavat.Hamin².
اوّل اینکه این جنابِ حاج علي یکم تعجّب آور بود براي اساتید اسمشون که آنقدر كوچك به نظر مي رسند، بعدش همین حافظان کلّي جواب دادن و خلاصه کمي کامل بود. بعد ترش استادِ گروه شون که استاد هادي عزيزي بود باهاشون صحبت کردن که ایشونم یکم توضیح دادن که از کجا فکر کنم محمّد شهر کرج البرز بودن از اونجا، بعد پانتومیم شون که رفتن بازي اوّل سیّد جلال بعد استاد ابوالقاسمي بعدش استاد حامد و سید حسنین رفتن حالا ترتیب شون یادم نیست.
بعد آن قسمت که استاد حامد میخواستن برن یکم گفتن مثلأ نه نمیرم و اینا که خلاصه رفتن و فکر کنم آیه اي از سوره مبارکه اي که فیل نام داره الم تر کیف فعل ربک بالاصحاب الفیل خیلییییییی عالي اجرا کردن استاد شاکرنژاد و چون حضار حدس میزدن سید برگشتن رو به ما تماشاچیان و گفتن که مگه نمیخواید بازي ادامه داشته باشه درست یادم نیست چي گفتن ولي میگفتن ما نگیم که دا داششون اجرا کنن و حالا یکم شوخي میکردن با اجراي همدیگه.
بعد اجرا کردن و حدس زدن و اینا سیّد حسنین رفتن بالا ایشونم اجرا کردن و خيلي عالي بود، اصلآ کلّاً شوخي داشت سرِ اجرايِ استاد حاج حامد و استاد سیّد حسنین، بعدشم که پویش و خواستن برن که خوب خوندیم🌸🌸🤣🌸💐💐و استاد شاکرنژاد گفتن خوب میخونن و اینا..
خلاصه خيلي ازش کم کرده بودن بخاطرِ زمان.
#خلاصهقسمتبیستممحفلِستارهها
#ضبطخودم
https://eitaa.com/telavatHamin
هدایت شده از .²Telavat.Hamin².
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از .²Telavat.Hamin².
اینجا هم که استاد مدرّس اینو میگن چون حاج حامد مثلأ اومدن بالاي صحنه بخاطر حضار و اساتید و ایشون و احسان فکر کنم اینو گفتن
https://eitaa.com/telavatHamin